„Vesela glina“ i u Hrvatskoj

Kako je to nedavno najavila Nediljka Dokozić, direktorica tvrtke Mangold, nositelja JumpingClay master franšize, prva akademija pod ovim brandom otvorena je 15. srpnja u zagrebačkom naselju Špansko, u Ulici Vlade Gotovca 5. Na taj su način djeca i odrasli dobili posebno mjesto za igru, zabavu, ali i edukaciju. JumpingClay akademije su, naime, i trgovine i radionice jer se u njima može kupiti glina, ali i pohađati tečaj modeliranja i pravljenja figurica. Vrata ovih trgovina-radionica otvorena su za sve dobne skupine – za malu djecu, tinejdžere i odrasle, a JumpingClay u Španskom radit će od 9.30-19.30 svaki dan, osim nedjelje.
Otvorenje prve JumpingClay akademije u Zagrebu tek je, međutim, početak razvoja. Kako nam je pojasnila Nediljka Dokozić, tvrtka Mangold ne samo da je primatelj master franšize za teritorij Hrvatske, već i nositelj tzv. „super master franšize“ koja pokriva sve druge zemlje Adria regije (zemlje bivše Jugoslavije i Albaniju). Tvrtka Mangold bit će, stoga, zadužena za prodaju master franšiza za svako pojedinačno tržište, ili, ako bude interesa, pojedinačnih (single-unit) franšiza.
Napominjući da je ovo tek jedna od preporuka budućim primateljima franšize, Dokozić kaže da oni koji su zainteresirani za JumpingClay franšizu trebaju na vrijeme razmišljati i o lokaciji. Akademije, naime, mogu biti otvorene u trgovačkom centru, stambenom kvartu te u manjim mjestima od 5.000 ili 6.000 stanovnika. Najbolje su lokacije u naseljima koja nemaju raznovrsnu ponudu za djecu ili u kojima, pak, živi velik broj mladih parova s djecom. To je upravo i jedan od razloga zašto je zagrebačka JumpingClay akademija otvorena u stambenom kvartu prije nego u centru grada.
JumpingClay „vesela glina“ je, inače, najmekša i najlakša glina na svijetu koja ne ostavlja mrlje, ne mrvi se i ne lijepi za ruke. Kako se suši na zraku, savršen je materijal za 3D modeliranje. Nevjerojatno je lagana i elastična, može odskakati u svom mekanom i tvrdom obliku, čista je i mekana te se i lako oblikuje. Pošto je 100% sigurna i testirana kao hrana, može se čak koristiti za dekoracije na tortama i kolačima.
JumpingClay koncept izvorno potječe iz Južne Koreje. Kroz franšizu je dosada u više od 40 zemalja otvoreno više od 650 JumpingClay akademija, u čijem radu sudjeluje oko 5.000 instruktora.
pročitajte članke

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije

„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?