Gdje i car ide pješke ...

Prvi javni zahod pod brendom 2theloo (Tu d lu) otvoren je sredinom veljače 2011. u Amsterdamu. Ova vijest bi završila u rubrici "ništa posebno" da idejni tvorci koncepta nisu odlučili neobični poslovni model podjeliti s drugima, kroz franšizu.
- Ideja za 2theloo je rođena u trenu, tijekom jedne od shopping tura po Brižu u Belgiji, gdje sam boravio sa ženom i djecom. U uzaludnoj potrazi za čistim toaletom, u očajanju sam pomislio: "Zašto netko ne otvori pristojan javni WC?". S ovim jednostavnim pitanjem rodila se i ideja o konceptu 2theloo - objašnjava Eric Treurniet, direktor tvrtke.
Pored toga što ima zanimljivo dizajnirane i nevjerojatno čiste toalete, 2theloo je, u stvari, i prodavaonica higijenskog i kozmetičkog asortimana, gdje u većini možete popiti i kavu. Gdje god je bilo moguće, projektirani su i toaleti za osobe s invaliditetom, a u standardnu ponudu ulaze i prostorije za roditelje s malom djecom. Do sada, 2theloo je otvorio svoje neobične radnje u Belgiji, Nizozemskoj, Španjolskoj, Izraelu i Poljskoj.
Čisto da se zna...
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Sustav za kemijsko čišćenje 5àSec nastavlja širiti franšiznu mrežu u Hrvatskoj.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.