Gdje i car ide pješke ...
Prvi javni zahod pod brendom 2theloo (Tu d lu) otvoren je sredinom veljače 2011. u Amsterdamu. Ova vijest bi završila u rubrici "ništa posebno" da idejni tvorci koncepta nisu odlučili neobični poslovni model podjeliti s drugima, kroz franšizu.
- Ideja za 2theloo je rođena u trenu, tijekom jedne od shopping tura po Brižu u Belgiji, gdje sam boravio sa ženom i djecom. U uzaludnoj potrazi za čistim toaletom, u očajanju sam pomislio: "Zašto netko ne otvori pristojan javni WC?". S ovim jednostavnim pitanjem rodila se i ideja o konceptu 2theloo - objašnjava Eric Treurniet, direktor tvrtke.
Pored toga što ima zanimljivo dizajnirane i nevjerojatno čiste toalete, 2theloo je, u stvari, i prodavaonica higijenskog i kozmetičkog asortimana, gdje u većini možete popiti i kavu. Gdje god je bilo moguće, projektirani su i toaleti za osobe s invaliditetom, a u standardnu ponudu ulaze i prostorije za roditelje s malom djecom. Do sada, 2theloo je otvorio svoje neobične radnje u Belgiji, Nizozemskoj, Španjolskoj, Izraelu i Poljskoj.
Čisto da se zna...
pročitajte članke
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Popularno na forumu
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Da, ravnoteža je važna. Jednostavne zagonetke brzo se riješavaju i, ako ih objavite, ljudi će biti dosadno. Tehnički složene zagonetke ne bi trebale biti previše...