Pune ruke posla

Nakon što je sredinom srpnja otvorena prva JumpingClay akademija u Hrvatskoj, nedavno je u shopping centru Westgate u Zagrebu otvoren i drugi objekt ovog branda. Kako smo već pisali, JumpingClay su dućani-radionice, namijenjene djeci, tinejdžerima te odraslima, u kojima se može kupiti posebna glina ili, pak, pohađati tečaj modeliranja i pravljenja raznih figurica. Koncept potječe iz Južne Koreje, a diljem se svijeta proširio – kroz franšizu.
Na ovaj je način, zapravo, stigao i do ovih prostora. JumpingClay akademije u Zagrebu otvorila je tvrtka Mangold, nositelj tzv. "super master franšize" za Adria regiju (uključujući i Albaniju). Naime, ova tvrtka posjeduje prava ne samo prodavati single-unit franšize (za jednu akademiju ili dućan), već i master franšize za svako pojedinačno tržište u regiji.
– Stiže nam dosta upita iz regije, što dokazuje koliko je JumpingClay poseban. Sličan program ne postoji, pa je samim tim koncept bez konkukurencije – kaže Nediljka Dokozić, direktorica tvrtke Mangold.
Uskoro se, kako kaže, očekuje otvorenje novih franšiznih jedinica, i to izvan Zagreba. – Iako smo nedavno počeli s radom, već smo probudili interesovanje poduzetnika i očekujemo da se uskoro otvori JumpingClay akademija u Rijeci, ali i drugi centri – optimistična je Dokozić.
Foto: JumpingClay akademija, Zagreb
JumpingClay franšiza je, kako je ranije objasnila Dokozić, pogodna za gotovo sva mjesta, pa i ona od svega pet ili šest tisuća stanovnika, posebno ukoliko nemaju raznovrsnu ponudu za djecu. Stoga, ove akademije nije nužno otvarati samo u centru grada ili trgovačkim centrima, već i u kvartovima u kojima živi mnogo parova s djecom. Upravo je prvi objekt u Hrvatskoj otvoren u stambenom kvartu Špansko u Zagrebu.
Posebnost ovog sustava ne ogleda se samo u zanimljivom konceptu koji objedinjuje prodaju i radionice, već i u tome što je riječ o najmekšoj i najlakšoj glini na svijetu, koja se ne mrvi, ne lijepi za ruke i ne ostavlja mrlje –radi se, zapravo, o proizvodu koji je posve siguran za djecu.
JumpingClay franšiza djeluje u 40 zemalja diljem svijeta u kojima radi oko 650 franšiznih jedinica.
pročitajte članke

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.