Pune ruke posla

Nakon što je sredinom srpnja otvorena prva JumpingClay akademija u Hrvatskoj, nedavno je u shopping centru Westgate u Zagrebu otvoren i drugi objekt ovog branda. Kako smo već pisali, JumpingClay su dućani-radionice, namijenjene djeci, tinejdžerima te odraslima, u kojima se može kupiti posebna glina ili, pak, pohađati tečaj modeliranja i pravljenja raznih figurica. Koncept potječe iz Južne Koreje, a diljem se svijeta proširio – kroz franšizu.
Na ovaj je način, zapravo, stigao i do ovih prostora. JumpingClay akademije u Zagrebu otvorila je tvrtka Mangold, nositelj tzv. "super master franšize" za Adria regiju (uključujući i Albaniju). Naime, ova tvrtka posjeduje prava ne samo prodavati single-unit franšize (za jednu akademiju ili dućan), već i master franšize za svako pojedinačno tržište u regiji.
– Stiže nam dosta upita iz regije, što dokazuje koliko je JumpingClay poseban. Sličan program ne postoji, pa je samim tim koncept bez konkukurencije – kaže Nediljka Dokozić, direktorica tvrtke Mangold.
Uskoro se, kako kaže, očekuje otvorenje novih franšiznih jedinica, i to izvan Zagreba. – Iako smo nedavno počeli s radom, već smo probudili interesovanje poduzetnika i očekujemo da se uskoro otvori JumpingClay akademija u Rijeci, ali i drugi centri – optimistična je Dokozić.
Foto: JumpingClay akademija, Zagreb
JumpingClay franšiza je, kako je ranije objasnila Dokozić, pogodna za gotovo sva mjesta, pa i ona od svega pet ili šest tisuća stanovnika, posebno ukoliko nemaju raznovrsnu ponudu za djecu. Stoga, ove akademije nije nužno otvarati samo u centru grada ili trgovačkim centrima, već i u kvartovima u kojima živi mnogo parova s djecom. Upravo je prvi objekt u Hrvatskoj otvoren u stambenom kvartu Špansko u Zagrebu.
Posebnost ovog sustava ne ogleda se samo u zanimljivom konceptu koji objedinjuje prodaju i radionice, već i u tome što je riječ o najmekšoj i najlakšoj glini na svijetu, koja se ne mrvi, ne lijepi za ruke i ne ostavlja mrlje –radi se, zapravo, o proizvodu koji je posve siguran za djecu.
JumpingClay franšiza djeluje u 40 zemalja diljem svijeta u kojima radi oko 650 franšiznih jedinica.
pročitajte članke

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije

Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.