Od medicine do osiguranja

Prodaji osiguranja je, ipak, prethodilo iskustvo. Zanat direktne prodaje je ispekla u druge dvije tvrtke, te joj, kako kaže, nije bio problem napraviti prodajnu mrežu u oblasti osiguranja. Prvo je bila menadžer u tvrtki Zepter, jer se mreža tvrtke „plela“ prilično brzo. To je, međutim, nije spriječilo da i sama prodaje i usavršava svoj rad. – Takav odnos je rezultirao velikim brojem klijenata – kaže ona.
Poslije 21 godine rada u zdravstvu, konačno je prelomila i napustila posao medicinske sestre. Nakon što je Uniqa preuzela Zepter osiguranje, odlučila je posvetiti se samo poslu savjetnika za osiguranje. – Nikad se nisam pokajala zbog odluke, što je veoma važno za posao – ističe ona.
Početkom ove godine, u tvrtki Uniqa su joj savjetovali da razmisli o projektu generalnih agencija koje će biti ekskluzivni zastupnici te osiguravateljske kuće. Već u kolovozu je pokrenula proceduru, a agencija „Vaša prednost“ je otvorena 1. prosinca ove godine u Somboru kao franšiza tvrtke Uniqa. – Ovim potezom Uniqa osiguranja data mi je sloboda odlučivanja i vođenja agencije, ali i mogućnost da u budućnosti moja kćerka nastavi ovaj posao. Ona je upravo stekla licencu Narodne banke Srbije, iako ima ambiciju da naredne godine upiše fakultet u Novom Sadu. To joj, međutim, neće smetati da se usporedo posveti i poslu osiguranja – kaže Tanurdžić.
Uniqa joj, kako kaže, pomaže u pravnom, tehničkom, materijalnom i marketinškom smislu. – Iza tog povjerenja stoji isključivo rad i posvećenost poslu, kao i lojalnost tvrtki – kaže ona.
Ambicija ne manjka. Želja joj je da ispuni očekivanja davatelja franšize i sigurna je da će uspeti u tome. - To mogu kazati već posle 20 dana rada. Klijenti prate osobe koje im ulivaju povjerenje i svakodnevno raste interes potencijalnih klijenata – kaže ona.
Prva franšiza kompanije Uniqa otvorena je u Novom Sadu.
Franz Weiler, predsednik Izvršnog odbora UNIQA osiguranja u Srbiji, kazao je da kroz ovaj način suradnje žele dodatno motivirati agente prodaje i potaknuti poduzetničke vještine kod svojih uposlenika. – Ovo je projekt koji predstavlja najvišu stepenicu u karijerama zaposlenih u ekskluzivnim kanalima prodaje. UNIQA osiguranje će pružiti apsolutnu podršku cjelokupnom poslovanju, kako ove, tako i ostalih agencija, kroz različite programe educiranja, financijsku i pravnu pomoć, IT potporu - rekao je Franz Weiler.
pročitajte članke

Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Nova regulativa Europske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtjevnija "pravila igre". O čemu se radi te što bi ovdašnji osiguravatelji mogli naučiti iz toga?
Raditi u financijskom sektoru te voditi banku – nije posao za svakoga. To potvrđuje i Magdalena Soska iz Poljske, primatelj franšize Getin Noble banke.
Međunarodno poznata tvrtka za pružanje platnih usluga Diners Club International pokreće posao i u Kazahstanu. Nositelj franšize bit će najveća domaća trgovačka banka Kazkommertsbank.
Paysera nudi jednostavna i učinkovita rješenja za elektronička plaćanja za klijente diljem svijeta. Tvrtka sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovoj regiji.
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.