Od medicine do osiguranja
Prodaji osiguranja je, ipak, prethodilo iskustvo. Zanat direktne prodaje je ispekla u druge dvije tvrtke, te joj, kako kaže, nije bio problem napraviti prodajnu mrežu u oblasti osiguranja. Prvo je bila menadžer u tvrtki Zepter, jer se mreža tvrtke „plela“ prilično brzo. To je, međutim, nije spriječilo da i sama prodaje i usavršava svoj rad. – Takav odnos je rezultirao velikim brojem klijenata – kaže ona.
Poslije 21 godine rada u zdravstvu, konačno je prelomila i napustila posao medicinske sestre. Nakon što je Uniqa preuzela Zepter osiguranje, odlučila je posvetiti se samo poslu savjetnika za osiguranje. – Nikad se nisam pokajala zbog odluke, što je veoma važno za posao – ističe ona.
Početkom ove godine, u tvrtki Uniqa su joj savjetovali da razmisli o projektu generalnih agencija koje će biti ekskluzivni zastupnici te osiguravateljske kuće. Već u kolovozu je pokrenula proceduru, a agencija „Vaša prednost“ je otvorena 1. prosinca ove godine u Somboru kao franšiza tvrtke Uniqa. – Ovim potezom Uniqa osiguranja data mi je sloboda odlučivanja i vođenja agencije, ali i mogućnost da u budućnosti moja kćerka nastavi ovaj posao. Ona je upravo stekla licencu Narodne banke Srbije, iako ima ambiciju da naredne godine upiše fakultet u Novom Sadu. To joj, međutim, neće smetati da se usporedo posveti i poslu osiguranja – kaže Tanurdžić.
Uniqa joj, kako kaže, pomaže u pravnom, tehničkom, materijalnom i marketinškom smislu. – Iza tog povjerenja stoji isključivo rad i posvećenost poslu, kao i lojalnost tvrtki – kaže ona.
Ambicija ne manjka. Želja joj je da ispuni očekivanja davatelja franšize i sigurna je da će uspeti u tome. - To mogu kazati već posle 20 dana rada. Klijenti prate osobe koje im ulivaju povjerenje i svakodnevno raste interes potencijalnih klijenata – kaže ona.
Prva franšiza kompanije Uniqa otvorena je u Novom Sadu.
Franz Weiler, predsednik Izvršnog odbora UNIQA osiguranja u Srbiji, kazao je da kroz ovaj način suradnje žele dodatno motivirati agente prodaje i potaknuti poduzetničke vještine kod svojih uposlenika. – Ovo je projekt koji predstavlja najvišu stepenicu u karijerama zaposlenih u ekskluzivnim kanalima prodaje. UNIQA osiguranje će pružiti apsolutnu podršku cjelokupnom poslovanju, kako ove, tako i ostalih agencija, kroz različite programe educiranja, financijsku i pravnu pomoć, IT potporu - rekao je Franz Weiler.
pročitajte članke
Povjerenje u temelju uspjeha
/11.01.2018
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Nova regulativa Europske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtjevnija "pravila igre". O čemu se radi te što bi ovdašnji osiguravatelji mogli naučiti iz toga?
Raditi u financijskom sektoru te voditi banku – nije posao za svakoga. To potvrđuje i Magdalena Soska iz Poljske, primatelj franšize Getin Noble banke.
Međunarodno poznata tvrtka za pružanje platnih usluga Diners Club International pokreće posao i u Kazahstanu. Nositelj franšize bit će najveća domaća trgovačka banka Kazkommertsbank.
Paysera nudi jednostavna i učinkovita rješenja za elektronička plaćanja za klijente diljem svijeta. Tvrtka sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovoj regiji.
Najčitanije
Otvoren Subway u Hrvatskoj
/27.04.2017
Najveći lanac restorana brze usluge na svijetu ponovno otvara vrata u Hrvatskoj. Prvi Subway otvoren je u Arena Centru u Zagrebu, čime i službeno započinje rad i razvoj lanca u Hrvatskoj.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Što nam pokazuje ovogodišnja lista 100 globalno najuspješnijih franšiza koju objavljuje portal Franchise Direct?
Pod kojim je uvjetima moguće franšizni ugovor prenijeti na drugoga? Direct Booker, turistička agencija za upravljanje privatnim smještajem, daje dobar primjer.
Na ovogodišnjoj konferenciji "Franchising 2012: Innovation, the Internet and Cross-border growth“ učesnici su razmjenili iskustva, ukazali na probleme i moguća rješenja na tržištu franšiza.