LEGO u Sarajevu
LEGO Certified Store stigao je u Sarajevo preko partnerske tvrtke Solidex, koja je oficijelni uvoznik i distributer za LEGO proizvode na tržištu Bosne i Hercegovine već 19 godina. Prva je trgovina otvorena sredinom listopada u Alta Shopping Centru u Sarajevu, a prava za otvorenje dobili su od LEGO Grupe iz Danske, navode za Franchising.hr iz ove kompanije.
Azra Ćurevac, asistentica generalnog menadžera, objašnjava da LEGO Certified Store ima više prednosti od ostalih trgovina koje prodaju najčuvenije kockice na svijetu. – LEGO Store nudi svojim fanovima LEGO Pick-A-Brick zid, koji im omogućava kupnju kockica na kilogram, kao i Build-A-Mini specijalizirani kutak, koji nudi tisuće različitih kombinacija za izradu jedinstvenih LEGO figurica, ekskluzivne LEGO proizvode, LEGO Extended line, poput čaša, boca za piće, kutija za užinu, držača za olovke, različitih dodataka, te sve do sada dostupne kolekcija – kaže ona.
Ona kaže da postoji potencijal za otvoriti ovakve trgovine i u nekom drugom gradu u Bosni i Hercegovini, no "moraju se poklopiti mnogi faktori kako bi došlo do realizacije jednog ovakvog projekta". Prodaja LEGO kockica je, prema riječima Azre Ćurevac, bila i do sada jako dobra. – Nedostajala je, međutim, kompletna ponuda na jednom mjestu i samim tim je LEGO Store direktan rezultat želje LEGO fanova za još većim izborom njihovih omiljenih igračaka, koje su do sada kupovali u LEGO Monobrand Storeu, smještenom u istom centru, kao i kod naših kupaca širom BiH – kaže ona.
LEGO Certified Store prethodno je otvoren i u Hrvatskoj, u Zagrebu i Splitu. Partner danske LEGO Group je tvrtka Bravotel. Oni su ranije najavili da razmatraju otvorenje sertificiranih LEGO trgovina i u Srbiji i Sloveniji za koje, kako kažu, također imaju prava.
LEGO kockice postoje od 1932. kada je u danskom gradiću Bilundu osnovana obiteljska tvrtka za proizvodnju kockica za igru. Danas se proizvodi ove kompanije mogu kupiti u više od 140 zemalja svijeta.
pročitajte članke
JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.