S inovacijom na sajam

Ovogodišnji Europski taksi sajam održava se 4. i 5. studenog u Kölnu. Kao i prethodne četiri godine, na sajmu će se okupiti taksi tvrtke, vlasnici i vozači iz cijele Europe i svijeta, a fokus će i ovoga puta biti na predstavljanju inovacija u taksi industriji. Kako je najavljeno, Cammeo Grupa će predstaviti svoje softversko rješenje za upravljenje taksi poslovanjem – Taxi Navigator.
– Taxi Navigator je jedinstven i inovativan operativni sustav za upravljanje taksi poslovanjem – od menadžmenta, call-centra preko vozača do krajnjeg korisnika. Temelji se na najnovijim informatičkim rješenjima i GPRS komunikaciji. Naš sustav je testiran u realnom vremenu i omogućuje jasnu sliku poslovanja tvrtke, te na taj način pojednostavljuje zadatke vođenja poslovanja kroz kontroliranu optimizaciju resursa – objašnjava Tomislav Opić, voditelj prodaje Taxi Navigatora.
Sustav se, naime, prethodnih godina neprestano nadograđivao i razvijao. Fokus je, kako kaže Opić, bio na tehnološkom razvoju i uspostavljanju standarda kvalitete. – Iako smo relativno mlada tvrtka, s ovim sustavom, u samo nekoliko godina smo uspjeli liberalizirati taksi tržište u Hrvatskoj, a vrlo brzo smo postali sinonim za kvalitetnu i pouzdanu uslugu – kaže on.
Godine 2014. Cammeo Grupa je pokrenula i franšizni sustav poslovanja, te je Taxi Navigator postao neizostavni, i najinovativniji, dio franšiznog paketa. Pored Cammeo taksi vozača u Zagrebu, ovaj sustav koriste i svi franšizni partneri, i to u osam gradova Hrvatske (Rijeka, Osijek, Varaždin, Čakovec, Koprivica, Beli Manastir, Šibenik te Vukovar). Taxi Navigator je, međutim, kao softversko rješenje stigao i na druga tržišta, pa sustav danas koriste različita taksi udruženja u cijeloj regiji – Srbiji, Crnoj Gori, Kosovu, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, a od 2015. primjenjuje se i u Kataru.
– Sada posjedujemo više od 800 vozila, te smo jedini pružatelj taksi usluga u ovom dijelu Europe koja ima certifikat ISO-9001 – sustav upravljanja kvalitetom. Naša flota se sastoji od LPG vozila, čime pokazujemo jaku želju i odlučnost u ekonomičnosti i očuvanju okoliša. Svake godine više od 6 milijuna putnika koristiti naše usluge, a mi i dalje rastemo – napominje Opić.
Sudjelovanje na sajmu u Kölnu, potvrđuje on, samo je prvi korak ka snažnijoj promociji te međunarodnoj ekspanziji. Sajam će, stoga, biti i prilika za sve one koji se žele upoznati sa sustavom te uvjeriti u učinkovitost rješenja Taxi Navigator.
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.