Kad namještaj „priča priču“
Jürgen Reiter i Peter Peter Schönhofen osnovali su još tijekom studentskih dana kompaniju Kare Design. Reiter je, naime, živio u malom stanu te nikako nije uspijevao pronaći odgovarajuću policu za knjige. Konačno je na putu u Stuttgart otkrio poizvođača koji pravi police "po mjeri potrošača". Tako je, te 1981. godine, odlučio sa kolegom sa klase Schönhofenom, otvoriti trgovinu koja bi u početku proizvodila police. Imala je svega 40 m2 i nalazila se u centru Münchena.
Od samog je početka ideja bila praviti dizajniran namještaj po pristupačnim cijenama, a vremenom su proširivali asortiman te danas imaju i svoju liniju rasvjete te raznih dekorativnih dodataka. Ideje za dizajniranje namještaja dolaze sa raznih strana. – Putujemo svijetom, upoznajemo trendove, promatramo što se događa u modi, a inspiracija dolazi i od obrtnika i dizajnera koji rade u malim specijaliziranim radionicama. Sljedeća je faza kreativna: s našim kreativnim timom osmišljavamo teme i "pričamo priču" koja stoji iza njih. Te priče mogu biti, primjerice, o obitelji koja je očuvala umjetnost duboreza u drvetu i tako zajedno s njima te vještine približavamo čovjeku ovoga vremena – objašnjava Peter Schönhofen odakle dolazi inspiracija.
Svake godine tržištu ponude tisuću novih proizvoda koje plasiraju kroz različite prodajne kanale – vlastite i franšizne salone, veleprodaju, shop-in-shop trgovine, online trgovine. Prvu su franšizu otvorili 1994. u Beču.
Kompanija Meblo Trade franšizni je partner u Hrvatskoj. Za sada, imaju salon u Splitu, a nedavno je otvorila i drugi u Zagrebu.
– Kvaliteta Kare franšiznog sustava temelji se na kvalitetnim primateljima franšize. Bliskom i osobnom suradnjom s primateljima razvili smo uspješan sustav. Razmjena iskustava jest osnova te se dva puta godišnje organiziraju sastanci primatelja u sjedištu tvrtke. Za nas je ključno da kao davatelji franšize stvorimo uvjete za uspjeh kompletnog sustava. Osnovali smo Kare Akademiju koja je zadužena za obuke osoblja primatelja franšize, razvoj marketing strategije, inforimisanje mreže o svim novostima te pružanje konstantne potpore u poslovanju – navodi se na internetskim stranicama ove kompanije.
Kare Design 70% svog namještaja izvozi izvan Njemačke. U 40 zemalja svijeta imaju oko 200 trgovina pod brandom KARE – među njima je više od 100 franšiza.
pročitajte članke
KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se