Brand s neslućenim potencijalom

Samo tijekom 2016. Naturhouse je otvorio 156 novih centara i proširio svoje poslovanje na tri nova tržišta –Indiju, Maltu i Mađarsku, te tako, u ovom trenutku, ima mrežu od 2.279 jedinica u 32 zemlje. S ovakvim tempom rasta, španjolski je sustav zapravo premašio planove zacrtane za 2016. – otvoreno je čak 85 centara više. Pozitivan se trend pripisuje ubrzanom razvoju na glavnim tržištima španjolske grupe – u Francuskoj, Italiji i Poljskoj, gdje je tijekom prošle godine otvoreno 58, 24 i 61 centar, respektivno.
Naturhouse je nesumnjivo jedan od najuspješnijih španjolskih franšiznih sustava, te jedan od rijetkih sustava iz Europe koji su uspjeli izgraditi jaku poziciju na tržištima diljem svijeta. Razlog za uspjeh, kako kažu u tvrtki, treba tražiti i u dobro kreiranom franšiznom paketu koji može funkcionirati u bilo kojoj zemlji – bez obzira na kulturu, religiju ili običaje stanovnika. – Sve što smo postigli – novi centri te nove zemlje, kao i konstantno jačanje na našim glavnim tržištima – još jednom pokazuje ogroman potencijal Naturhouse branda. I u 2017. ćemo nastaviti jačati prodajnu mrežu diljem svijeta, s posebnim naglaskom na razvoj u Velikoj Britaniji, Njemačkoj i Sjedinjenim Američkim Državama – kaže Felix Revuelta, CEO tvrtke Naturhouse.
Naturhouse je prisutan i u ovoj regiji – za sada, centre ima u Sloveniji i Hrvatskoj, ali su zainteresirani i za druge zemlje. Za razvoj mreže u Hrvatskoj, pak, zaduženi su regionalni menadžeri iz centrale u Poljskoj, koji prate ekspanziju branda u zemljama Središnje i Istočne Europe.
Potencijalne partnere traže, prije svega, među ljudima iz branše – biotehnolozima, farmaceutima, specijalistima prehrane – no, otvoreni su i za sve poduzetne ljude koji su spremni investirati na polju dijetetike. Partner Naturhousa može računati na sveobuhvatnu potporu matične tvrtke – obuka, prijenos znanja, organiziranje nabave i marketinga spadaju u osnovni franšizni paket.
Klijenti Naturhousea najčešće su osobe s problemom prekomjerne težine. Velika pogodnost je to što svaki centar ima besplatno savjetovalište, te klijent prvo razgovara sa dijetetičarima-nutricionistima, koji mu propisuju individualni plan prehrane. Preparate ili dodatke prehrani koje bi trebali koristiti tijekom dijete, klijenti kupuju u samom Naturhouse centru. Svi su dodaci 100% prirodni, proizvedeni u laboratorijima tvrtke i jedino se mogu kupiti u Naturhouse centrima. Usluga se, međutim, ne završava na tome – stanje klijenta, njegov progres, promjene u tjelesnoj težini i prehrambenim navikama prate se iz tjedna u tjedan.
pročitajte članke

Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Za područje se dijetetike odlučila jer je to voljela. Primateljica Naturhouse franšize postala je jer je to bio najbolji izbor, riječi su Radke Tabačekove iz Slovačke.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Naturhouse, španjolski lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih proizvoda i savjetovanje o zdravoj prehrani, ponovno se našao na listi 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Popularno na forumu
Ideja za posao? Ljekarna!
Investiraj u sebe, tj. svoje znanje. Ja bi na tvom mjestu naucio nesto novo sto bi mogao iskoristiti u buducnosti prilikom prijave za posao. Ili, jos bolje, ulozi u kreiranje...
Ideja za posao? Ljekarna!
Zainteresirani smo za otvaranje Nowa apoteke pa molim da me kontaktirate.Pozdrav...Albina i Hrvoje Stimav
Ideja za posao? Ljekarna!
Postovani,Zaista nas zanima otvaranje apoteke...posjedujemo i vlastiti prostor...Kontaktirajte nas na mail ili na mob.Mob. 098 279 736Mail: albinstima@gmail.comZahvaljujemo uz...
Ideja za posao? Ljekarna!
Poštovani, zainteresirani smo pa bismo Vas zamolili za konkretnije i detaljnije informacije. Srdačan pozdrav Čepo Jelena Tereza med.sestra-instrumentarka KB Sveti...