Još jedno mjesto za JumpingClay

unutar jednog prodajnog mjesta može se kupiti glina, ali i pohađati tečaj modeliranja i pravljenja figurica
Treći JumpingClay u Zagrebu, smješten u trgovačkom centru Arena, otvoren je početkom ožujka. Nediljka Dokozić, vlasnica tvrtke Mangold, zadužena za razvoj franšize u cijeloj Adriatik regiji, kaže da su planovi u pogledu širenja mreže za ovu godinu jako ambiciozni. – Mladi ljudi i početnici nas sve više prepoznaju kao priliku za samozapošljavanje, te su spremni i da se međusobno udružuju i partnerski ulaze u investiciju. Naša franšiza je dostupna većini i dobro je rješenje i za one koji eventualno ne znaju kojim bi se poslom bavili. Dogovorili smo master franšize za dva nova tržišta i trenutno se završavaju određene formalnosti – kaže Nediljka Dokozić.
Prva radionica JumpingClay otvorena je prošle godine u zagrebačkom naselju Špansko, druga u trgovačkom centru Westgate. Ova franšiza, koja kombinira prodaju i edukaciju, može biti otvorena u tržnom centru, stambenom kvartu, ali i u manjim mjestima od 5.000 ili 6.000 stanovnika koja nemaju raznovrsnu ponudu za djecu.
Koncept JumpingClay potječe iz Južne Koreje, a podrazumijeva da se unutar jednog prodajnog mjesta može kupiti glina, ali i pohađati tečaj modeliranja i pravljenja figurica.
pročitajte članke

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije

„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?