Car Foil franšiza i u Zagrebu

Iako svoju franšiznu mrežu širi tek od prošle godine, srbijanski Car Foil Shop već djeluje na tri tržišta – na matičnom tržištu u Srbiji, potom u Sloveniji, a uskoro i u Hrvatskoj. Franšizni je ugovor potpisan te se ubrzano radi na otvorenju trgovine u Zagrebu, ali i na otvorenju servisa za ugradnju folija, odnosno, kompletnog koncepta. – U početku će ta franšizna jedinica u Zagrebu pokrivati čitavo područje Hrvatske i sve zainteresirane klijente. Cilj nam je svakako da u budućnosti bude više franšiznih jedinica na tom tržištu – objašnjava Đorđe Stanković, vlasnik ovog koncepta.
Primatelj franšize u Zagrebu je tvrtka Integra Performance – tvrtka koja se bavi auto-mehanikom, tuninngom, čipovanjem i profesionalnom preradom automobila. – Zaposleni u tvrtki su kombinacija energičnih mladih i vrlo iskusnih ljudi u svojim strukama, a koji su u automobilskom svijetu dugi niz godina. Naš im je biznis jako interesantan te su smatrali da može biti dobra prilika na hrvatskom tržištu – kaže Stanković.
Čim se završi neophodna obuka montažera i prodavača i realizira prvo punjenje trgovine robom, franšizni Car Foil Shop će početi s radom u Zagrebu.
Prije no što su se počeli širiti kroz franšizu, Car Foil Shop je napravio istraživanje tržišta cijele regije i tada su, zapravo, uočili priliku za ekspanziju. – Ova vrsta biznisa u našoj regiji nije razvijena kao u ostatku Europe. Ipak, kako bolje poznaju tržište Hrvatske, detaljnije ispitivanje tržišta smo prepustili našim partnerima. Došli su do istog zaključka – u našoj oblasti folija i car stylinga konkurencija je slična kao i u ostatku regije, ali ipak naš koncept – širinom asortimana, nizom usluga, i što je najbitnije, savršenim omjerom cijene i kvalitete – ima velike mogućnosti za ekspanziju na ovom tržištu – kaže Stanković.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.