Drugi JumpingClay u Skoplju
Nakon što je JumpingClay započeo poslovanje u Makedoniji početkom 2017. otvorivši prvu akademiju, radionicu i trgovinu gline za modeliranje, sredinom svibnja otvorena je i druga franšiza u toj zemlji. Prva franšiza počela je raditi u Strumici, druga u Skoplju. Nova se radionica nalazi u naselju Karpos i kako kaže Mitko Andonov, primatelj master franšize za teritorij Makedonije, već se prepoznaje da će biti dobra vrsta dodatnih aktivnosti klasičnom obrazovanju. – Već imamo kandidate za 3D modeliranje, svaki dan dolazi sve više djece te mnogo je onih koji tek saznaju za ovu posebnu glinu – objašnjava on.
Andonov dodaje da je odziv roditelja od samog početka nevjerojatan, veliko je zanimanje i ljudi koji se bave edukacijom, a sve to je za posljedicu imalo da se i dosta poduzetnika zainteresira za ovaj franšizni sustav.
– Sada, kada smo otvorili Skoplje, završili smo teži dio posla i za nas nema granice. Ostali gradovi su manji, ali prednost je što onaj tko otvori franšizu, dobiva ekskluzivitet na određenom teritoriju. Javljaju nam se ljudi iz svih gradova, ali želimo ići korak po korak, kako bismo kvalitetno ispratili sve zahtjeve. JumpingClay je ipak svjetska franšiza, standardi su visoki i mi to želimo poštivati u svakom smislu – kaže Andonov.
On dodaje, da je pored otvorenja radionica u naseljima, ova franšiza idealna i za trgovačke centre, jer roditelji mogu ostaviti djecu na sigurnom mjestu znajući da će kvalitetno provesti vrijeme dok oni kupuju. Potom, luksuzni hoteli, koji žele ponuditi uslugu više, dok marketinške agencije, recimo, figurice mogu kupovati i poklanjati svojim klijentima. – Vjerujem da ćemo uspješno razvijati franšiznu mrežu, ovaj je model poslovanja jako dobar, financijski nije zahtjevan, dobra je poslovna prilika – kaže on.
U JumpingClay radionicama se, osim pohađanja tečajeva, može kupiti glina kako bi se modelirala kod kuće. Usto, postoji redovita dnevna radionica tijekom koje posjetitelji mogu odabrati figure te ih napraviti uz pomoć obučenih, visokokvalitetnih instruktora i takvu figuricu poneti kući. – U planu nam je da u narednom razdoblju JumpingClay bude prepoznat kao dobra aktivnost poslije škole. 3D modeliranje ima nevjerojatno mnogo benefita, pa je interesantno i osnovnim školama, vrtićima, privatnim školama i igraonicama koje bi mogle ovu aktivnost uvrstiti u svoju ponudu – objašnjava on.
pročitajte članke
JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni paket je suština franšiznog sustava, jer sadrži sve - kompletan poslovni koncept koji nudi davatelj franšize.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Poduzetnik koji želi postati primatelj franšize i tako se pridružiti franšiznom sustavu, može očekivati niz prednosti
Prva franšizna trgovina njemačkog modnog branda s.Oliver otvorena je u Bosni i Hercegovini.