Ljepši dom u franšizi

U beogradskom tržnom centru Big Fashion početkom lipnja otvorena je druga franšizna trgovina poznatog talijanskog branda za uređenje i dekoraciju doma Coincasa. Prva je smještena u tržnom centru Delta City na Novom Beogradu, a primatelj franšize za teritorij Srbije je tvrtka Bio Futura. – Coincasa je proizvođač s dugogodišnjom tradicijom te istinski prepoznatljiv brand u oblasti kućne dekoracije, što je bio jedan od glavnih razloga za uzimanje ove franšize – kažu u Bio Futuri. Dugoročni planovi, poručuju iz ove tvrtke, uključuju daljnje širenje prodajnog lanca, ali će, za sada, funkcionirati ova dva prodajna mjesta.
Širenje i u regiji
Coincasa, inače, svoju maloprodajnu mrežu na matičnom tržištu u Italiji razvija samostalno, dok na drugim tržištima uglavnom nudi franšizu. Kako je najavljeno krajem 2016, talijanska je tvrtka zainteresirana pronaći franšizne partnere u Hrvatskoj i Sloveniji.
Potencijalnim se primateljima franšize nudi mogućnost otvoriti trgovinu ili, pak, franšizni korner. U prvom je slučaju potreban prostor od 150 do 250 m2, a u drugom 50 do 170 m2 na prometnoj lokaciji i u mjestima s više od 30.000 stanovnika.
Kako je ranije izjavila za Franchising portale Patrizia Nicodemo, zadužena za razvoj maloprodajne mreže Coincasa, idealni partneri su poduzetnici s iskustvom u maloprodaji ili branšama koje su povezane s uređenjem doma. Naglasila je da primatelji franšize mogu računati na njihovu konstantnu potporu – jaku marketinšku kampanju, uvijek dostupne artikle te šest godišnjih kolekcija. Za otvorenje trgovine Coincasa potrebno je izdvojiti 750 eura po m2, od čega je 350 potrebno za uređenje ineterijera prodavaonice, a 400 za prvo punjenje robom.
Coincasa je samo jedan od brandova talijanske grupe Coin (Gruppo Coin), koja u svom portfelju ima još i modne brandove Luca D’Altieri, JCT & Co, JCT junior, Koan te maloprodajna lanca – robne kuće Coin, Excelsior i Eat’s.
Coincasa je osnovana 1962. kao talijanski brand specijaliziran za dekoraciju doma sa sjedištem u Veneciji. Danas ima više od 100 prodavaonica od kojih su većinom franšize.
pročitajte članke

KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Danski lanac za uređenje doma Jysk proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u nekoliko zemalja. Sada imaju više od 100 franšiza.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se