Novo tržište za LG Laundry Lounge
Brand samoposlužnih praonica rublja LG Laundry Lounge pojavio se prije pet godina u New Yorku gdje je otvorena prva praonica. Druga je, zanimljivo, pokrenuta u Zagrebu. U međuvremenu, praonice pod ovim brandom počele su raditi u Manili na Filipinima, u Kuala Lumpuru, Dubaiju, Irskoj, Italiji, a od 15. srpnja i u Podgorici u Crnoj Gori.
Jelena Jocović, primateljica ove franšize za Podgoricu, kaže da trend samoposlužnog pranja odavno postoji u svijetu, a posljednjih godina, i u našem okruženju brzo raste te se razvija potencijal za ovu vrstu usluge. – U Crnoj Gori sam odavno zapazila potrebu za profesionalnom samoposlužnom djelatnošću ove vrste, a ključna je činjenica da je do sada nije bilo – kaže Jocović.
Ovo će biti njeno prvo iskustvo u poduzetničkim vodama, no, nije se plašila pokrenuti privatni biznis.
– Prilično sam dugo radila u inozemnim tvrtkama. Radeći u uspješnim tvrtkama, razvila sam poduzetnički duh te shvatila da želim pokrenuti vlastiti posao – kaže ona.
Za početak, postala je primateljica pojedinačne (single unit) franšize, ali, kako kaže, s mogućnošću da se u budućnosti posao proširi na teritoriju čitave Crne Gore. – Podgorica ima izuzetan potencijal za razvoj biznisa uopće, a pogotovo ove vrste, jer obiluje urbanom klijentelom te manjim i većom objektima kojima je ovakav servis potreban. Vjerujem i da se može razviti veća mreža LG Laundry Lounge samoposlužnih praonica u dogledno vrijeme. U svojim planovima fokusirala bih se na primorske gradove s razvijenim turizmom kao i sve gradove s tendencijom gospodarskog rasta i razvoja – kaže Jocović.
Inače, primatelj master franšize za sva tržišta Istočne Europe je hrvatska tvrtka Bijeli svijet. Kako je ranije izjavio vlasnik tvrtke Mario Martinek, segment samoposlužnih praonica u zemljama Istočne Europe nije zasićen, čime se uvećava šansa za uspjeh. Za ovaj su biznis potrebna, prema njegovim riječima, početna investicija od 20.000 eura te lokal od 30 kvadrata, a povrat investicije je moguć već u prvoj godini.
pročitajte članke
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Nakon uspješne internacionalizacije poslovanja te porasta broja zaposlenika, Carwiz International sada ojačava i tim koji će biti zadužen za franšizno poslovanje.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Uniqlo, japanski modni brand koji sve više osvaja svijet, širi maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih trgovina, ali i kroz franšize. Ove godine, fokus je na tržištima u Europi.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.