Za prvi rođendan – plemenitost na djelu

Osim u Hrvatskoj, JumpingClay djeluje i na tržištu Makedonije, a koncept je kroz franšizu dostupan i za druge zemlje regije.
Četvrtak
10.08.2017
Franšizni lanac za modeliranje gline JumpingClay proslavio je godinu dana poslovanja u Hrvatskoj.
 

Nediljka Dokozić, vlasnica tvrtke Mangold, koja je primatelj super master franšize za cijelu Adriatic regiju, kaže da je svaki početak poslovanja težak, posebno kada se na tržište uvodi nešto potpuno novo i nepoznato. – Naša iskustva u proteklom vremenu su, međutim, više nego pozitivna, proizvod "priča svoju priču" i stvorio je jako puno pozitivnih reakcija. Djeca su oduševljena, ali i odrasli, što nam dodatno daje motivaciju za nadolazeće izazove i širenje u regiji – kaže ovim povodom Nediljka Dokozić za Franchising portale.

Povodom obilježavanja godine dana od dolaska poznatog svjetskog brenda JumpingClay na hrvatsko i regionalno tržište te otvorenja prve interaktivne trgovine u Zagrebu, brend JumpingClay je odlučio razveseliti djecu u Kliničkom bolničkom centru Sestre Milosrdnice sa svojom jedinstvenom glinom koja razvija dječje potencijale kroz učenje i igru. JumpingClay glina, poznata kao najlakša i najmekša na svijetu, izuzetno pogodna za modeliranje, tako je dospjela u ruke djece koja ljeto, nažalost, provode u bolnici. Okupljena su djeca dobila na dar prigodne JumpingClay pakete.

Kad sam prije godinu dana dovela ovaj brend u Hrvatsku, htjela sam igru i zabavu među djecom, ali i ostalim dobnim skupinama, učiniti drugačijom i zanimljivom. Cilj je ovog posjeta i druženja u bolnici bio dovesti igraonicu djeci te ih, makar na trenutak, odvesti na neko vedrije mjesto, mali svijet mašte u kojem mogu biti ono što jesu – djeca čiji osmijesi predstavljaju najveću sreće i zadovoljstvo – kaže Dokozić.

Foto: JumpingClay Hrvatska

Najvećim uspjehom u prethodnih godinu dana smatra to što su stvorili prepoznatljivo ime na tržištu. – Djeca redovito posjećuju naše akademije, zadovoljni su programima koje nudimo i koji su različiti od ostale ponude na tržištu. Povratne informacije su pozitivne – kaže ona.

U prvoj je godini JumpingClay u Zagrebu otvorio tri akademije (trgovine-igraonice za modeliranje gline), a počeo je poslovati i u Makedoniji u kojoj rade dvije poslovnice – u Strumici i Skoplju. – Kako sam i ranije isticala, imamo velike ambicije za širenje mreže u regiji, te svakako mogu reći da nam se od jeseni mogu radovati djeca i odrasli, ali i potencijalne kolege u Srbiji i Bosni i Hercegovini – kaže Nediljka Dokozić.

JumpingClay franšiza dostupna je za sve zemlje ove regije bilo kroz master franšizu, pojedinačne franšize ili "korner" franšize kao svojevrsna dopuna sadržaja postojećim igraonicama, hotelima, vrtićima... Potencijalni primatelji svakako mogu računati na potporu oko otvorenja akademije, obuke, nabave materijala, marketinga. Poput drugih franšiza, i u ovoj je za uspjeh, kako je ranije izjavila Dokozić, potrebno biti vrijedan i predan poslu.


Popularno na forumu