Za prvi rođendan – plemenitost na djelu
Nediljka Dokozić, vlasnica tvrtke Mangold, koja je primatelj super master franšize za cijelu Adriatic regiju, kaže da je svaki početak poslovanja težak, posebno kada se na tržište uvodi nešto potpuno novo i nepoznato. – Naša iskustva u proteklom vremenu su, međutim, više nego pozitivna, proizvod "priča svoju priču" i stvorio je jako puno pozitivnih reakcija. Djeca su oduševljena, ali i odrasli, što nam dodatno daje motivaciju za nadolazeće izazove i širenje u regiji – kaže ovim povodom Nediljka Dokozić za Franchising portale.
Povodom obilježavanja godine dana od dolaska poznatog svjetskog brenda JumpingClay na hrvatsko i regionalno tržište te otvorenja prve interaktivne trgovine u Zagrebu, brend JumpingClay je odlučio razveseliti djecu u Kliničkom bolničkom centru Sestre Milosrdnice sa svojom jedinstvenom glinom koja razvija dječje potencijale kroz učenje i igru. JumpingClay glina, poznata kao najlakša i najmekša na svijetu, izuzetno pogodna za modeliranje, tako je dospjela u ruke djece koja ljeto, nažalost, provode u bolnici. Okupljena su djeca dobila na dar prigodne JumpingClay pakete.
– Kad sam prije godinu dana dovela ovaj brend u Hrvatsku, htjela sam igru i zabavu među djecom, ali i ostalim dobnim skupinama, učiniti drugačijom i zanimljivom. Cilj je ovog posjeta i druženja u bolnici bio dovesti igraonicu djeci te ih, makar na trenutak, odvesti na neko vedrije mjesto, mali svijet mašte u kojem mogu biti ono što jesu – djeca čiji osmijesi predstavljaju najveću sreće i zadovoljstvo – kaže Dokozić.
Foto: JumpingClay Hrvatska
Najvećim uspjehom u prethodnih godinu dana smatra to što su stvorili prepoznatljivo ime na tržištu. – Djeca redovito posjećuju naše akademije, zadovoljni su programima koje nudimo i koji su različiti od ostale ponude na tržištu. Povratne informacije su pozitivne – kaže ona.
U prvoj je godini JumpingClay u Zagrebu otvorio tri akademije (trgovine-igraonice za modeliranje gline), a počeo je poslovati i u Makedoniji u kojoj rade dvije poslovnice – u Strumici i Skoplju. – Kako sam i ranije isticala, imamo velike ambicije za širenje mreže u regiji, te svakako mogu reći da nam se od jeseni mogu radovati djeca i odrasli, ali i potencijalne kolege u Srbiji i Bosni i Hercegovini – kaže Nediljka Dokozić.
JumpingClay franšiza dostupna je za sve zemlje ove regije bilo kroz master franšizu, pojedinačne franšize ili "korner" franšize kao svojevrsna dopuna sadržaja postojećim igraonicama, hotelima, vrtićima... Potencijalni primatelji svakako mogu računati na potporu oko otvorenja akademije, obuke, nabave materijala, marketinga. Poput drugih franšiza, i u ovoj je za uspjeh, kako je ranije izjavila Dokozić, potrebno biti vrijedan i predan poslu.
pročitajte članke
JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?