Isplati se (ku)piti dobar čaj

Andrew Demmer, vlasnik Demmers Teehaus, kaže da je tvrtka snažno prisutna na istočno evropskom tržištu tako da bi bio veoma sretan ukoliko uspiju pronaći franšiznog partnera za tržište Hrvatske. Potencijalnim partnerima su u ponudi dvije opcije: individualna franšiza i master franšiza.
"Ukoliko se neko odluči za individualnu franšizu naš je princip da ne može imati više od dvije prodavnice. Uvjet za master franšizanta je da i sam ima jednu prodavaonicu kako bi bio izravno upoznat sa sustavom", objašnjava Demmer. On kaže da ne traže veliku kompaniju za partnera, već bi više voljeli da onaj tko kupi franšizu dio vremena provodi u samoj radnji. Jedino tako, kako kaže, može unijeti osobnu notu u posao.
Demmer kaže da partneru mogu poslati i svog arhitektu, kompletan ili dio inventara i pomoći u izboru lokacije. Troškovi opremanja lokala i prva narudžba idu na njihov račun.
Franšiza košta 7.500 evra, a polovicu bi kupac dobio natrag ukoliko odluči da taj novac uloži u marketing i promociju u prvoj godini poslovanja. Mjesečnih naknada nema, ali sav čaj koji se prodaje mora biti naručen od Demmers Teehaus. Vođeni su krilaticom da se "isplati kupiti dobar čaj". Ostali asortiman može se kupovati od bilo kojeg dobavljača, ali i u tom segmentu Austrijanci mogu pomoći jer im njihovi dobavljači osiguravaju od deset do 15 posto popusta.
"Bar jednom godišnje svi se okupljamo u Beču i razmjenjujemo iskustva. Mi smo takozvana "soft" franšiza i nismo toliko striktni u zahtjevima. Oko 70 posto su naše ideje, a ostalo je na partneru. Zbog toga i mi učimo od naših suradnika ", ističe Demmer.
On kaže da je kriza pogodila određena tržišta poput Rumunjske i Mađarske, ali da se to ne osjeća po potrošnji čaja već smanjenju prodaje ostale robe (tea accessories) u radnjama.
Andrew Demmer od malena je bio fasciniran čajevima što ga je potaknulo da pokrene vlastiti biznis. Nakon trideset godina poslovanja, Demmers Teehaus ima 30 franšiznih partnera u Austriji, Japanu, Finskoj, Poljskoj, Mađarskoj i Rumunjskoj. U svojoj ponudi imaju više od 300 visoko kvalitetnih čajeva. Vjeruju da ne izvoze samo čaj već "austrijsku kulturu čaja". Tvrtka je član Austrijske asocijacije kave i čaja i osnivač Austrijskog instituta čaja.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?