Lakše uz partnere
Samo na tržištu u Poljskoj Coccodrillo ima 250 trgovina, od čega su više od polovice franšize. Na tržištima Europske unije djeluju 142 trgovine, ali se odjeća ovog branda može kupiti i u Aziji, Australiji. Sveukupno, brand Coccodrillo prodaje se u gotovo 500 trgovina diljem svijeta.
– Veliki udio primatelja franšize jedan je od ključnih faktora uspješnog razvoja branda Coccodrillo u Poljskoj i inozemstvu – kaže Ewa Matuszak, direktorica prodaje tvrtke CDRL S.A. u čijem je vlasništvu brand Coccodrillo. – S velikom smo pažnjom razvili sustav suradnje koji je privukao velik broj ljudi zainteresiranih za našu franšizu. Danas među njima ima i mnogo onih koji su otvorili više od jednog dućana – objašnjava Matuszak.
Broj prodajnih mjesta u Poljskoj zasigurno više ne može dramatično porasti, kaže Ewa Matuszak, dodajući kako je tvrtka posljednjih godina zbog toga usmjerena na širenje u inozemstvo – prije svega, u zemlje Europske unije. Novi partneri su, kako kaže, dobrodošli.
Za otvorenje trgovine odjeće za djecu pod brandom Coccodrillo potreban je lokal od 50 do 70 m2. Primatelj franšize ne plaća franšiznu naknadu, a Matuszak kaže da nema niti izdvajanja za marketing. Primatelj, međutim, ulaže u obnovu i brandiranje trgovine, a zatim daje povratni depozit, koji će jamčiti za robu koju dobiva. Također mora platiti licencu za poslovni software (dio je franšiznog paketa), a trebao bi imati i pristup internetu te nabaviti računalo i fiskalnu blagajnu.
Davatelj franšize pomaže pri odabiru lokacije, pruža svu potrebnu potporu prilikom projektiranja, opremanja i otvorenja trgovine, ali i u daljnjem poslovanju.
Koncept je, kako kaže Matuszak, pogodan i za manje gradove (s najmanje 25.000 stanovnika), jer Coccodrillo nudi i mogućnost otvorenja "dućana u dućanu" (franšiznog kornera). Povrat ulaganja se u prosjeku očekuje za godinu dana.
Sve za dijete – od glave do pete
– Ono što Coccodrillove kolekcije odjeće najviše izdvaja od drugih brandova je inovativni pristup novim mustrama i bojama. Odjeća je izrađena od finih tkanina, a sve je dostupno velikoj većini potrošača, jer je Coccodrillo – kvaliteta po vrlo povoljnoj cijeni. Pored toga, trgovine nude i dodatni asortiman poput cipelica, tenisica, torbi, sportske odjeće... – objašnjava Renata Kubáňová, rukovoditeljica prodaje branda Coccodrillo u Češkoj.
Tekst preuzet s portala Franchising.cz
pročitajte članke
JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?