LEGO stigao u Srbiju

Kako su ranije najavili u tvrtki Bravostore, nositelju licence za LEGO® Store u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji, certificirana trgovina čuvenih danskih kockica stigla je i u Srbiju. LEGO Store otvoren je u centru Beograda u shopping centru „Rajićeva“. Na gotovo 170 m2, ljubitelji LEGO kockica mogu pronaći ekskluzivne linije iz bogatog LEGO asortimana: LEGO® Architecture, LEGO® Technic, LEGO® Star Wars™, te mnoge druge popularne setove. U ponudi se nalaze i specijalni „Pick-A-Brick“ zid koji omogućava kupnju kockica na kilogram, te „Build-A-Mini“ kutak gdje svatko može kreirati jedinstvenu LEGO® figuricu.
Vasilis Georgopoulos, iz odjela marketinga tvrtke Bravostore, kaže da su otvorenjem certificirane LEGO trgovine u Beogradu ostvarili svoje izvorne planove za tržišta regije. – Prvo smo otvorili dvije LEGO trgovine u Hrvatskoj – u Zagrebu i Splitu, a potom, u petom mjesecu 2016. godine u Sloveniji – u Ljubljani, te napokon sada i u Beogradu. Odlučili smo se za shopping centar „Rajićeva“ jer se nalazi u centru grada, jer je riječ o ekskluzivnom centru, a smatramo da je LEGO upravo takav brand – kaže Georgopoulos za Franchising portale.
Prema njegovim riječima, razmatraju mogućnost otvorenja LEGO Storea i u drugim gradovima u Srbiji, ali je prvi cilj bio pokriti glavne gradove u zemljama za koje drže ekskluzivna prava. – Što se tiče Srbije, primarni cilj je bio Beograd, ali mislim da ima potencijala za širenje mreže. Ne bih nabrajao gradove, međutim, Srbija je zemlja od deset milijuna stanovnika i ako smo u Hrvatskoj, koja ima upola manje, već otvorili dvije radnje, mislim da je to realno i u Srbiji – kaže Georgopoulos.
Poslovanjem u regiji su, kako kaže, vrlo zadovoljni. – Zaključili smo da ljudi u ovoj regiji, osobito djeca, vole LEGO. U našim trgovinama organiziramo razne tematske događaje. Uskoro ćemo imati događaj u Zagrebu i Ljubljani u vezi s novim Lego Ninjago filmom – kaže Georgopoulos.
Najveća prednost za ekskluzivne partnere danskog branda je što su ove trgovine vrlo slične onima koje izravno otvaraju Danci. U usporedbi s drugim trgovinama i distributerima LEGO branda, LEGO Store ima ekskluzivne linije koje se mogu naći samo u tim trgovinama. Usto, „Pick-A-Brick“ zid postoji samo u certificiranim trgovinama. – LEGO se može kupiti bilo gdje, ali kupnja u certificiranim LEGO trgovinama je specifično iskustvo kupnje za djecu. Ovo je, jednostavno, drugačiji način kupnje LEGO kockica – kaže on.
pročitajte članke

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.