Nove trgovine za njemački brand

Povodom otvorenja trgovine u Dubrovniku, jedan od osnivača tvrtke Peter Schonhöfen rekao je da su zadovoljni što je KARE konačno u tom gradu te da stanovnici te regije ne moraju više ići u Zagreb ili Italiju po njihov namještaj. Trgovina u Dubrovniku prostire se na 1.000 m2, a za poslovanje salona zadužena je tvrtka Meblo Trade, koja je i primatelj franšize ovog njemačkog branda.
– KARE je već 35 godina lider u opremanju domova i poslovnih prostora, koji svojim kupcima nudi odličan, uvijek neuobičajen i nekonvencionalan namještaj, dizajniran za individualce. Kad smo moj poslovni partner Jürgen Reiter i ja kao studenti pokretali tvrtku 1981. godine, željeli smo izvanredan i zabavan dizajnerski namještaj ponuditi po prihvatljivim cijenama – izjavio je Schonhöfen prilikom otvorenja.
Osim u Dubrovniku, ovaj se namještaj može kupiti i u KARE salonima u Splitu i Zagrebu.
Od zemalja ove regije, KARE Design prisutan je u Srbiji, gdje je primatelj franšize tvrtka Studio 3 Kompresor, a početkom jeseni prva KARE trgovina otvorena je u Tirani, u Albaniji. Franšizni partner za tu zemlju je albanska obiteljska tvrtka, koja ima nekoliko trgovina u trgovačkim centrima u Albaniji.
– Naš franšizni partner je, dakle, profesionalni maloprodavač, što daje i snagu našem brandu na tržištu – izjavio je Schonhöfen.
Trgovina je smještena na 900 kvadratinih metara, u poslovnom parku koji se nalazi na cesti između grada i zračne luke, dok je manji KARE butik smješten u samom centru Tirane.
KARE Design je franšiznu mrežu počeo širiti 1994. godine kada je otvorena prva franšizna trgovina namještaja u Beču. Danas, u gotovo 50 zemalja imaju više od 200 KARE salona, franšiza i „shop-in-shop“ trgovina.
pročitajte članke

Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Danski lanac za uređenje doma Jysk proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u nekoliko zemalja. Sada imaju više od 100 franšiza.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se