Nove trgovine za njemački brand

Povodom otvorenja trgovine u Dubrovniku, jedan od osnivača tvrtke Peter Schonhöfen rekao je da su zadovoljni što je KARE konačno u tom gradu te da stanovnici te regije ne moraju više ići u Zagreb ili Italiju po njihov namještaj. Trgovina u Dubrovniku prostire se na 1.000 m2, a za poslovanje salona zadužena je tvrtka Meblo Trade, koja je i primatelj franšize ovog njemačkog branda.
– KARE je već 35 godina lider u opremanju domova i poslovnih prostora, koji svojim kupcima nudi odličan, uvijek neuobičajen i nekonvencionalan namještaj, dizajniran za individualce. Kad smo moj poslovni partner Jürgen Reiter i ja kao studenti pokretali tvrtku 1981. godine, željeli smo izvanredan i zabavan dizajnerski namještaj ponuditi po prihvatljivim cijenama – izjavio je Schonhöfen prilikom otvorenja.
Osim u Dubrovniku, ovaj se namještaj može kupiti i u KARE salonima u Splitu i Zagrebu.
Od zemalja ove regije, KARE Design prisutan je u Srbiji, gdje je primatelj franšize tvrtka Studio 3 Kompresor, a početkom jeseni prva KARE trgovina otvorena je u Tirani, u Albaniji. Franšizni partner za tu zemlju je albanska obiteljska tvrtka, koja ima nekoliko trgovina u trgovačkim centrima u Albaniji.
– Naš franšizni partner je, dakle, profesionalni maloprodavač, što daje i snagu našem brandu na tržištu – izjavio je Schonhöfen.
Trgovina je smještena na 900 kvadratinih metara, u poslovnom parku koji se nalazi na cesti između grada i zračne luke, dok je manji KARE butik smješten u samom centru Tirane.
KARE Design je franšiznu mrežu počeo širiti 1994. godine kada je otvorena prva franšizna trgovina namještaja u Beču. Danas, u gotovo 50 zemalja imaju više od 200 KARE salona, franšiza i „shop-in-shop“ trgovina.
pročitajte članke

Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Danski lanac za uređenje doma Jysk proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u nekoliko zemalja. Sada imaju više od 100 franšiza.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se