Nove trgovine za njemački brand
![](https://img.franchising.pl/sr/64d/1b9/kare_hr.jpg)
Povodom otvorenja trgovine u Dubrovniku, jedan od osnivača tvrtke Peter Schonhöfen rekao je da su zadovoljni što je KARE konačno u tom gradu te da stanovnici te regije ne moraju više ići u Zagreb ili Italiju po njihov namještaj. Trgovina u Dubrovniku prostire se na 1.000 m2, a za poslovanje salona zadužena je tvrtka Meblo Trade, koja je i primatelj franšize ovog njemačkog branda.
– KARE je već 35 godina lider u opremanju domova i poslovnih prostora, koji svojim kupcima nudi odličan, uvijek neuobičajen i nekonvencionalan namještaj, dizajniran za individualce. Kad smo moj poslovni partner Jürgen Reiter i ja kao studenti pokretali tvrtku 1981. godine, željeli smo izvanredan i zabavan dizajnerski namještaj ponuditi po prihvatljivim cijenama – izjavio je Schonhöfen prilikom otvorenja.
Osim u Dubrovniku, ovaj se namještaj može kupiti i u KARE salonima u Splitu i Zagrebu.
Od zemalja ove regije, KARE Design prisutan je u Srbiji, gdje je primatelj franšize tvrtka Studio 3 Kompresor, a početkom jeseni prva KARE trgovina otvorena je u Tirani, u Albaniji. Franšizni partner za tu zemlju je albanska obiteljska tvrtka, koja ima nekoliko trgovina u trgovačkim centrima u Albaniji.
– Naš franšizni partner je, dakle, profesionalni maloprodavač, što daje i snagu našem brandu na tržištu – izjavio je Schonhöfen.
Trgovina je smještena na 900 kvadratinih metara, u poslovnom parku koji se nalazi na cesti između grada i zračne luke, dok je manji KARE butik smješten u samom centru Tirane.
KARE Design je franšiznu mrežu počeo širiti 1994. godine kada je otvorena prva franšizna trgovina namještaja u Beču. Danas, u gotovo 50 zemalja imaju više od 200 KARE salona, franšiza i „shop-in-shop“ trgovina.
pročitajte članke
![](https://img.franchising.pl/sr/f73/375/kioda-nas.jpg)
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Danski lanac za uređenje doma Jysk proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u nekoliko zemalja. Sada imaju više od 100 franšiza.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije
![](https://img.franchising.pl/sr/07c/f4d/stavka.jpg)
Životne okolnosti odvele su mladi bračni par Hasanović iz Sarajeva u Tuzlu, gdje su prošle godine pokrenuli vlastiti posao uzevši Helen Doron franšizu.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.