Pressto stiže u Češku

Pressto, lanac za pranje, kemijsko i drugo specijalizirano čišćenje, najavio je otvorenje prve podružnice u Češkoj, čime nastavlja širiti franšiznu mrežu na tržištima Europe. Na temelju prethodne razvojne strategije, koja je dosljedno primijenjena na inozemnim tržištima, Pressto u Češku dolazi preko primatelja master franšize. U ovom slučaju, to je češka tvrtka MUXA S.R.O, koja će biti zadužena za razvoj koncepta Pressto na području Češke, a voditelj projekta na ovom tržištu bit će Pavla Žáková, lokalna poduzetnica s velikim iskustvom u području čišćenja i održavanja tekstila – navodi se u službenom priopćenju španjolskog lanca.
Prva je Pressto poslovnica u Češkoj otvorena u modernom rezidencijalnom dijelu Praga Waltrovki, uz mnoge druge inostrane firme, što ovu lokaciju čini posebno atraktivnom, ističe se u priopćenju. Praonica će, upravo zbog toga, ponuditi kompletan set usluga, s najreprezentativnijim uslugama čišćenja te svim dodatnim uslugama, po kojima je Pressto posebno prepoznatljiv – jedna je od njih i inovativna usluga Pressto Bags & Shoes, koja se fokusira na čišćenje i "vraćanje sjaja" torbama, cipelama te asesoaru od tekstila.
– Životni standard je u Češkoj značajno porastao u posljednjih nekoliko godina, posebice nakon ulaska u EU te dolaska poznatih franšiznih sustava. Radi se o populaciji koja brine o svom imidžu i osobnom izgledu, i to je razlog zašto se Pressto koncept tako dobro uklapa u ovu sredinu – izjavio je na otvorenju poslovnice Gregorio Hernansanz, zadužen za internacionalni razvoj branda Pressto.
Kako je najavljeno, očekuje se da će primatelj master franšize u naredne dvije godine otvoriti još dvije Pressto praonice, a prema ugovoru, češki partner ima pravo koncept razvijati i na teritoriju susjedne Slovačke.
Pressto je nastao 1994. godine u Španjolskoj. Danas je prisutan u 24 zemlje i ima više od 520 praonica, u različitim formatima. Pored toga što nudi klasične usluge pranja i kemijskog čišćenja, Pressto se od sličnih koncepata izdvaja po specijaliziranim uslugama, koje uključuju i sitne popravke na odjeći, peglanje, čišćenje zahtjevnih odjevnih predmeta poput vjenčanica, kože, kaciga... Pressto spada u top 100 najuspješnijih svjetskih franšiza (prema popisu FranchiseDirect portala).
Primatelja master franšize Pressto također traži u zemljama ove regije. Kao što je naglasio Tiago Carruço, zastupnik branda na ovim prostorima, Pressto prvenstveno želi naći jednog primatelja master franšize koji bi bio zadužen za cijelu regiju zemalja bivše Jugoslavije. Partnera traže među ozbiljnim tvrtkama s dovoljno kapitala koje bi dobile ekskluzivno pravo na razvoj branda Pressto na lokalnim tržištima. Primatelj master franšize imao bi obvezu investirati u otvorenje najmanje jedne jedinice (flagshipa), koja bi bila reprezentativna praonica s najvećim brojem Pressto usluga.
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.