„Vesela glina“ za nove zaljubljenike

Ugovori o master franšizi potpisani su za Srbiju i Bosnu i Hercegovinu, a prve Jumping Clay akademije (trgovine-radionice) otvorene u Beogradu i Sarajevu.
Nediljka Dokozić, koja je s Dalekog istoka „donijela“ Jumping Clay franšizu u Adria regiju kaže da je zadovoljna rezultatima u prethodnoj godini, prije svega, otvaranjem novih tržišta. – Novi primatelji franšize iz Srbije i Bosne i Hercegovine imaju mnogo poslovnog iskustva i vjerujem da će suradnja biti uspješna – kaže Nediljka Dokozić i dodaje da želi zajedno s njima napraviti uspješnu „Jumping Clay priču“ u ovoj regiji.
Naime, hrvatska tvrtka Mangold, u vlasništvu Nediljke Dokozić, primatelj je takozvane "super master franšize" za sve zemlje Adria regije (zemlje nekadašnje Jugoslavije i Albaniju). U Hrvatskoj je ova poduzetnica otvorila tri vlastite Jumping Clay akademije, dok je za ostale teritorije ponudila master franšizu. Prvi je takav ugovor potpisan krajem 2016. godine za tržište Makedonije, a uz nove primatelje master franšize za Srbiju i BiH, priča se polako „zaokružuje“.
– Vjerujem da Jumping Clay ima veliki potencijal – postoji mnogo načina na koji se ovaj program može provoditi u različitim okruženjima. U Hrvatskoj smo, na primjer, dobili priliku predstaviti se u osnovnim školama i naišli na oduševljenje, što je rezultiralo uspostavom suradnje. Jumping Clay nije samo obična igračka, nije samo nekakva masa za modeliranje, što dokazuje i to da se ideja jako lijepo „udomila“ u raznim školskim predmetima kroz razne školske projekte, istodobno ostajući i dobra zabava. Ovo je za nas bilo novo iskustvo i sve znanje u vezi sa potencijalima i mogućnostima Jumping Clay franšize prenijećemo i našim partnerima – objašnjava Nediljka Dokozić osnovne prednosti koncepta.
Primatelja master franšize za teritorij Srbije, Aleksandra Nešića, ova je franšiza privukla jer je riječ o „kreativnom, jedinstvenom i originalnom konceptu na ovim prostorima“. – Od prvog kontakta s glinom ja sam, doslovno, podjetinjio i poželio da ju ne ispuštam iz ruku cijeli dan! Kao roditelj, shvatio sam da je to jedinstven i koristan proizvod za djecu, a uz igru, djeca razvijaju maštu, motoriku, kreativnost... Ne manje bitna činjenica je da ova glina ne može naškoditi djeci svojim sastavom, jer je ispitana i sigurna te se može koristiti čak i kao ukras za torte – kaže Nešić.
Posao je vrlo kreativan, a moja poruka za svakoga tko razmišlja o pokretanju biznisa jest – Modelirajte svoje poslovanje!
Aleksandar Nešić, zadužen za razvoj mreže JumpingClay akademija na teritoriju Srbije
Osim toga, koncept kao poslovna prilika, kaže on, nije bio ništa manje zanimljiv. – Naš je cilj stvoriti veliku mrežu Jumping Clay akademija na cijelom teritoriju Srbije, jer smatramo da Jumping Clay može raditi u svakom gradu te su dobrodošli poduzetnici iz svih dijelova Srbije. Posao je vrlo kreativan, a moja poruka za svakoga tko razmišlja o pokretanju biznisa jest – Modelirajte svoje poslovanje! Vrlo je važno što iza svega stoji ozbiljan franšizni koncept s dugogodišnjim iskustvom i timom koji nesebično dijeli sva iskustva i energiju, što je dobar preduvjet za uspjeh – kaže Nesić.
Nediljka Dokozić na kraju dodaje da je cilj za ovu godinu ulazak na preostala tržišta za koja je tvrtka Mangold zadužena u regiji – Sloveniju, Crnu Goru, Kosovo i Albaniju. – Time bismo kompletirali priču i fokusirali se na širenje mreže kroz single unuti franšize, što će biti zadatak i za ostale primatelje master franšize – kaže ona.
pročitajte članke

JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Mitko Andonov je prije skoro godinu dana započeo razvijati Jumping Clay franšizu u Makedoniji. Sada nam otkriva u čemu vidi potencijal te što su mu prioriteti u poslovanju.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.