Nova prilika u Parizu
Najveći franšizni sajam u Europi – Franchise Expo Paris – ove se godine održava 37. put, tradicionalno, u kompleksu Porte de Versailles. Trajat će od nedjelje 25. ožujka do srijede 28. ožujka 2018. Organizatori sajma najavljuju da će se predstaviti više od 550 izlagača (davatelja franšize) iz 90 različitih branši, a kao i svake godine, očekuje se više od 35.000 posjetitelja. Međutim, prije nego što odluče kupiti franšizu, posjetitelji će moći poslušati iskustva i savjeta stručnjaka i profesionalaca iz područja franšizinga (franšiznih savjetnika, banaka, odvjetničkih kuća, franšiznih udruga) koji će sudjelovati u brojnim radionicama i biti na raspolaganju za razgovor i konzultacije sva četiri dana sajma.
Francuska ima jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi, što potvrđuje i tradicionalno veliki broj domaćih kompanija koje dolaze da se predstave i pronađu primatelje franšize, Ove će ih godine biti više od 480.
– U Francuskoj u ovom trenutku djeluje više od 1.900 franšiznih sustava, koji imaju ukupno 71.508 poslovnica i generiraju gotovo 619.000 radnih mjesta, dok godišnji prihod ovog sektora konstantno raste. Ovakav procvat franšiznog poslovanja potvrđuje da franšizing nudi brojne mogućnosti, ne samo franšiznim sustavima, već i pojedincima koji bi da se upuste u poduzetničke vode, bilo da su u potrazi za novim poslom, bilo da žele pokrenuti i razvijati vlastiti posao – podsjeća Sylvie Gaudy, direktorica sajma franšiza u Parizu.
– Iz godine u godinu franšizing privlači sve više ljudi jer ovaj model poslovanja donosi niz prednosti. Prije svega, omogućava poduzetnicima da vode vlastiti posao, dok istodobno uživaju u pomoći i podršci poznatog brenda. Najnovija istraživanja pokazuju da 44% ljudi u Francuskoj razmišlja da pokrene posao tako što će kupiti franšizu – potvrđuje Chantal Zimmer, direktorica Francuske franšizne federacije.
Zato će ovogodišnji sajam biti obilježen određenim novinama, kojima organizatori žele izići u susret budućim primateljima franšizama. Posjetitelji će, naime, moći iskoristiti novu personaliziranu online opciju "My franchise" (Moja franšiza), koja će im omogućiti da na temelju preferencija planiraju obilazak i sastanke s davateljima franšiza, tako da će lakše upravljati i vremenom provedenim na sajmu. Čak ako i ne iskoriste ovu opciju, posjetitelji će se na samom sajmu moći obratiti osoblju zaduženom za pomoć, koje će im asistirati u planiranju rute i sastanaka ili dati savjet na koje bi brendove trebali obratiti pažnju i kojim bi radionicama trebali prisustvovati. A jedna od glavnih tema ovogodišnjeg pratećeg programa bit će promjena posla i profesije. Podaci, u stvari, pokazuju da bi dvije od tri osobe u Francuskoj željele izgraditi karijeru "u potpuno drugoj branši".
Franšizing i po ovom pitanju nudi brojne mogućnosti. – Veliki je broj franšiznih sustava koji od svojih budućih primatelja franšize ne očekuju nikakvo prethodno iskustvo – uz obuku i stalnu potporu davatelja franšize, budući partneri mogu bez ikakvih problema voditi i razvijati posao kojim se do tada nisu bavili – objašnjava Igor Bogojević, direktor kompanije Profit franchise services, koja će i ove godine, kao konzultantska tvrtka specijalizirana za franšizing, sudjelovati na sajmu.
Zahvaljujući upravo međunarodnom karakteru i imidžu prestižne manifestacije, sajam u Parizu svake godine privuče i više od 100 franšiznih brendova iz inozemstva. Uz sustave iz Italije i Španjolske, kojih u pravilu ima i najviše, ove će se godine predstaviti i brendovi iz Njemačke, SAD-a, Perua, Nizozemske, Srbije...
– Predstavljanjem uspješnih međunarodnih franšiznih sustava, koji će pokriti čak 90 branši, bit ćemo doista na samom izvoru najnovijih trendova. Široka i raznovrsna ponuda sajma franšiza u Parizu privući će posjetitelje iz svih krajeva svijeta – 3.000 poduzetnika i investitora doći će iz gotovo 100 zemalja – ističe direktorica sajma Sylvie Gaudy.
pročitajte članke
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizirana za zaštitu i stiliziranje mobitela visokokvalitetnim folijama, nastavlja razvoj na tržištima regije.
Popularno na forumu
Modeli širenja na inozemnim tržištima
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
In memoriam
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un gol astăzi și să fiți printre norocoșii...
In memoriam
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Top 100 franšiza na svijetu
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Dodijeljene franšizne nagrade u Hrvatskoj
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Franšiza, partnerstvo ili potpuno samostalno?
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Modeli širenja na inozemnim tržištima
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Modeli širenja na inozemnim tržištima
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...