Novo tržište za Car Foil Shop
Iako je prošlo nešto više od godinu dana otkako smo objavili vijest da je srbijanski Car Foil Shop potpisao franšizni ugovor za teritorij Hrvatske, te da se ubrzano radi na otvaranju prodavaonice u Zagrebu, ulazak na tržište desio se tek nedavno. Naime, kako objašnjava vlasnik koncepta Đorđe Stanković, taj franšizni ugovor nikada nije zaživio u praksi. Sada se nadaju da su konačno pronašli pravog partnera. – Novi smo franšizni ugovor potpisali s Andrejom Tomljenovićem, vlasnikom tvrtke Manus Dei, koji je već bio naš dugogodišnji kupac. On je odlučio poslovanje podići na višu razinu prodajom folija, budući da je do sada radio samo servis. Prvi je kontigent folija već isporučen i time je, službeno, poslovanje u Hrvatskoj započeto. Sjedište tvrtke je u Osijeku i Dubrovniku, ali će na početku oni pokrivati cijelo područje Hrvatske – kaže Stanković.
Od novog se primatelja očekuje da u narednom periodu na teritoriju Hrvatske pronađe nove franšizne partnere i razvije mrežu Car Foil Shop servisnih franšiza – jedinica koje pružaju samo usluge montaže folija. – Kad je riječ o prodaji folija, konkurencija na hrvatskom tržištu nije toliko velika, što znači da napredak može biti brži. Naš je portfelj proizvoda zaista širok, nudimo folije za sve namjene, od osnovnih auto-folija do tiskarskih, kao i onih koje se koriste za oblaganje namještaja, interijera. Car Foil Shop je, između ostalog, generalni zastupnik britanskog proizvođača folija za presvlačenje automobila KPMF i brenda ENFOL, koji u portfelju ima folije za stakla – kaže Stanković.
Osim Hrvatske, ističe Stanković, tvrtka Manus Dei će također biti zadužena za područje Slovenije.
Car Foil Shop je koncept koji kombinira prodaju širokog raspona folija s montažom folija. Godinama su biznis i mrežu razvijali samostalno, da bi od 2016. počeli davati franšizu. Franšizne partnere imaju još u Srbiji i Crnoj Gori.

pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Car Foil Shop, koncept za prodaju te ugradnju folija za automobile, potpisao je ugovor o otvorenju franšize u Zagrebu.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Škola brzog čitanja i mudrog učenja ulazi na tržište Slovenije. Masterfranšizeri Helena i Hrvoje Tkalčić otkrivaju uvjete za uzimanje franšize.
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.