Novi partneri i nove šanse
Iz tvrtke Sushi by A's za Franchising portale potvrđuju da su uspostavili suradnju s novim partnerima. Tako su u Rijeci i Zagrebu otvorena po dva franšizna prodajna mjesta, dok su u Zadru otvorena četiri. – Sezonu smo uspješno odradili i od jeseni intenzivno tražimo partnere za Dubrovnik, Šibenik, Makarsku, kao i za Split, gdje već imamo franšizna prodajna mjesta, ali želimo otvoriti nova – kaže Meri Bedalov Smoje, supervizor za regiju Dalmacija franšiznog sustava Sushi by A's.
Sushi by A's povećao je također broj franšiznih objekata u Sloveniji – otvorena su dva prodajna mjesta u trgovinama Interspar. – Trenutačno smo fokusirani na traženje partnera za Mercatorove trgovine – kaže Meri Bedalov Smoje, dodajući kako je iza njih uspješna sezona s dobrim prodajnim rezultatima.
Ona ističe i da sve svoje chefove "sushi kuhinja" dobro obuče prije otvaranja prodajnog mjesta, ali da je njihova edukacija konstantna te da svaka tri mjeseca imaju dodatne edukacije sa stručnjacima iz SAD-a, gdje je i nastao ovaj franšizni koncept. Zanimljivo je da se kontrola čitavog franšiznog sustava odvija uz pomoć specijalne aplikacije te da se sa svih prodajnih mjesta šalju slike vitrina, i to u 7h, prije otvaranja trgvoine, u 11h nakon punjenja te u 16h kako bi se vidjelo stanje u popodnevnim satima. – Izvještaji su svakodnevno kako na stolu naših domaćih supervizora, tako i na stolu američkih menadžera, koji prate i prodaju i vizualni identitet same vitrine. Ovo je važno istaknuti kako bi budući partneri znali da nisu prepušteni sami sebi. Kroz dnevne izvještaje pratimo njihov rad, upozoravamo na eventualne pogreške te zajednički pronalazimo načine unapređenja prodaje ukoliko je to potrebno – objašnjava Meri Bedalov Smoje.
Također je važno, kaže ona, razumjeti da svi rade u zajedničkom interesu, od primatelja franšize do menadžera na vrhu „piramide“ franšiznog sustava. – Cilj je svima isti – podizanje prodaje kako bi svi u lancu bili zadovoljni. Ako je primatelj franšize, koji je prva karika u lancu, zadovoljan, onda su i svi drugi zadovoljni. Zato smo im mi na usluzu – ističe Bedalov Smoje.
Sushi by A’s je franšizni koncept iz SAD-a, koji od 2014. posluje i u Hrvatskoj i Sloveniji, a primatelj franšize za pomenuta tržišta je Grupo Ohana.

pročitajte članke

Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Pandemija nije usporila razvoj mreže Sushi by A'sa, koncepta za pripremu i prodaju suhija „to go“. Prva prodajna jedinica nedavno je otvorena u regiji Slavonije, a kako koncept kompanije nalaže, poslovanje će nakon uhodavanja preuzeti primatelj franšize.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se bazira na pripremi i prodaji sushija „to go“ u okviru trgovačkih lanaca, otvorio je svoje poslovnice u Dubrovniku. Nakon otvaranja i uhodavanja, poslovnice namjeravaju prepustiti – primatelju franšize.
Sushi by A's, franšizni koncept koji se temelji na pripremi i prodaji sushija u okviru trgovačkih lanaca, proširio je mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te najavljuje ulazak na nova tržišta.
Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?