Ispeci, pa reci

Slika: detalj iz proizvodnog pogona
Sve do rujna prošle godine, tvrtka Fornetti doo iz Subotice bila je vlasnik master franšize za tržište Srbije mađarskog branda Fornetti. Poslije deset godina, u tvrtki su se odlučili osamostaliti i razviti vlastiti brand Mini pani.
- Neophodnost promijene se osjećala na svim razinama. I pošto znamo da ime proizvoda, odnosno brand ima mjerljivu vrijednost, da se čvrsto usađuje u svijesti potrošača, odlučili smo da je, uz sve ostale promijene, došlo krajnje vrijeme i za promjenu imena. Sa novim brandom javile su se i nove mogućnosti, i to u svim segmentima poslovanja - i kada je u pitanju razvoj i kvaliteta proizvoda,i širenje franšizne mreže na neograničen broj tržišta, ali i marketinški pristup i komuniciranje sa potrošačima. Iskustva su pozitivna – kaže Kornelija Šild, rukovoditelj direkcije za prodaju i marketing u tvrtki Mini pani.
U Srbiji su praktično svi postojeći primatelji franšiza nastavili poslovati, sada sa novom tvrtkom Mini pani. Sa njima su potpisali nove ugovore. Šild objašnjava da se uvjeti nisu mijenjali, već da se promijenio samo dio ugovora u kojem se navodi poslovno ime, pa sada umjesto Fornetti stoji Mini pani. Po istom principu, promjene su se desile i na tržištima Crne Gore, Makedonije i Bosne i Hercegovine. Novi brand „ponijelo je“ oko 350 maloprodajnih mjesta u Srbiji i 150 u Crnoj Gori, Makedoniji i Bosni i Hercegovini.
U Novoj godini pripremaju brojne novitete. U veljači će se, kako kaže Šild, na tržištu pojaviti peciva proizvedena po novoj tehnologiji. Kvaliteta tijesta bit će vidno poboljšana. Ipak, najviše nade polažu u potpuno novi proizvod Mini burek. – Nadamo se da će Mini burek postati „broj jedan“ u našem proizvodnom portfelju. Radit će se po novoj tehnologiji, bit će sa ručno pravljenim korama i imat će veći postotak nadjeva od mesa. Pošto je u mini varijanti, vrlo je praktičan za konzumaciju i nadamo se da će se svidjeti ljudima svih dobi – kaže Šild.
Jedan od glavnih ciljeva je i ojačati partnerske odnose sa postojećim primateljima franšize, ali i pridobiti nove. Pripremaju interesantne marketinške kampanje koje će pomoći primateljima da posao i dalje „dobro ide“, a koje bi trebalo privući veliki broj potrošača. Potraga za novim primateljima je uvijek aktualna, a regrutiraju ih preko društvenih mreža, medija, ali i izravnim kontaktom.
Budući da su prisutni i na tržištu Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, cilj im je da prodaja u ovim zemljama i nadalje bude uravnotežena.
Šild dodaje da je prethodna godina bila prijelomna za tvrtku, i što se tiče poslovanja, i po pitanju predstavljanja novog identiteta. Druga polovica godine je protekla u znaku promjena, kompletne reorganizacije u tvrtki i stvaranja novog branda. - Uspješno smo odradili jedan vrlo veliki posa - promjenu branda, i to bez gubljenja ijednog postojećeg primatelja franšize. Ta činjenica sama po sebi govori sve – ističe Šild.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?