Osigurani porodični biznis

Tvrtka "Agencija G" u vlasništvu Save Mihajlovića, poduzetnika s desetogodišnjim iskustvom u oblasti osiguranja, je u travnju ove godine postala prva agencija ekskluzivni prodavatelj svih proizvoda UNIQA osiguranja. Mihajlović je kod UNIQA prethodno osigurao oko 3.000 klijenata, a zatim svoju dodatnu poslovnu šansu video i prepoznao kroz sopstevni biznis u franšiznom obliku - kroz poslovanje kao agencija dio partnerskog sustava UNIQA.
Potaknuta ovim primjerom UNIQA će nastaviti motivirati svoje najbolje agente da otvaraju agencije - partnerske tvrtke pod franšizom UNIQA, čime će i sama osigurati veću i kvalitetniju pokrivenost tržišta osiguranja. U austrijskoj kompaniji smatraju da su franšize najbolji način da se povežu osobna inicijativa odnosno poduzetništvo, obiteljski posao i internacionalna kompanija. Po najavama iz kompanije, ukoliko se ostvare sve pravne pretpostavke, još dvije agencije odnosno prodajna mjesta u partnerskom sistemu UNIQA će do kraja godine biti otvorena na teritoriju Srbije.
UNIQA ima svoju prodajnu mrežu u 21 zemlji, a premija na razini Grupe je 6,2 milijarde eura. U Europi ima 16,5 milijuna zaključenih polisa i 7,5 milijuna osiguranika.
UNIQA je poslovanje u Srbiji formalno započela 7. studenog 2006. osnivajući dvije tvrtke - UNIQA životno osiguranje dd koja se bavi poslovima životnog osiguranja i UNIQA neživotno osiguranje ado Na taj način UNIQA je prva u Srbiji ušla u završnu fazu podjele poslova životnog i neživotnog osiguranja, sukladno propisima Narodne banke Srbije.
U 2011. UNIQA je u Srbiji dostigla ukupnu bruto premiju od 3,82 milijarde dinara, uz ostvareni rast od 10,06 posto u odnosu na prethodnu godinu.
U Srbiji trenutno posluje kroz 32 vlastite i 1 partnersku (agenciju) poslovne jedinice.
pročitajte članke

„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.