Surf’n’Fries i u Beogradu
Prvi Surf’n’Fries u Srbiji otvoren je na Obilićevom vencu, u centru Beograda. Primatelj franšize je tvrtka Darka Mihailovića, iskusnog poduzetnika, koji je već radio u sustavu franšizinga, budući da je dugo godina bio primatelj svjetskih rent-a-car franšiza. – No, jednom prilikom, moj sin je u inozemstvu naišao na Surf’n’Fries. Poslao mi je fotografije i predložio da otvorimo restoran u Beogradu. Kada sam, pretražujući na internetu, saznao da je riječ o franšizi, odlučio sam ga poslušati. Za početak smo uzeli pojedinačnu franšizu za ovaj lokal na Obilićevom vencu, a za kasnije ćemo vidjeti, ovisno o poslovanju. Svakako bi bilo dobro otvoriti barem još dva restorana – objašnjava Mihailović.
On snažno vjeruje u franšizu kao poslovni model. – Nikada ne bih pokretao posao koji nije franšiza i to je jedini razlog zašto sam ponovno ušao u novi biznis. Mnogo je lakše uz standardizirane procese i napisane procedure poslovanja, koje dobivate kroz franšiznu suradnju – ističe Mihailović.
Surf’n’Fries danas posluje širom svijeta i u svojoj mreži ima više od 50 restorana. Revoluciju su napravili tako što su od pomfrita, koji je sastavni dio svake gastronomske ponude, napravili glavno jelo. Posebna poslastica su originalni umaci i praktična ambalaža u kojoj se pomfrit i umaci služe, tako da se pomfrit može jesti bez problema u hodu, ali i kod kuće ili uredu. Iako su krumpirići glavna ponuda ovog lanca, nudi se i još nekoliko jela, pileća krilca, pileći medaljoni, burgeri... Postoji i dio menija namijenjen djeci.
Surf’n’Fries je u pripremu i prodaju krumpirića uveo tri inovacije – posebno rezani krumpir kako bi se dobio pomfrit zaobljenog oblika, što omogućuje bolju pripremu i lakše zahvatanje umaka, zatim pripremu bez kapi ulja, što pomfrit čini zdravijim, ali podjednako ukusnim, i već spomenutu ambalažu, koja omogućuje lako nošenje pomfrita i dva umaka, pa čak i krilaca i medaljona. Ova originalna Surf’n’Fries ambalaža ima, zapravo, status vrhunskog rješenja u kontekstu „on the go“ ambalaže za hranu, i to na svetskoj razini.
Kada je riječ o franšizi, postoji nekoliko modela širenja mreže: Surf’n’Fries Store – klasični fiksni prodajni dućan (kakav je otvoren u Beogradu), zatim Surf’n’Fries Standalone – samostojeći dućan koji se može smjestiti u zatvoren prostor poput zračnih luka ili raznih shopping mallova, Surf’n’Fries Shop-in-Shop je manji format namijenjen manjim zatvorenim prostorima poput benzinskih postaja, kina i slično. Osim fiksnih modela, postoje i dvije vrste „mobilnih“ Surf’n’Fries dućana: Surf’n’Fries Mobile – dućan u vidu male pokretne tezge i Surf’nFries na točkovima, prikolica s kompletno opremljenom kuhinjom koja je pogodna za različite manifestacije.
pročitajte članke
Nagrada „Franšiza godine“ za 2021. pripala je franšiznom sustavu Surf'n'Fies, dok je Carwiz rent a car najbolja hrvatska izvozna franšiza.
Lanac Surf'n'Fries, poznat po pomfritu, neobičnim umacima i originalnoj ambalaži, ulazi na jedno od najzahtjevnijih tržišta – američko. Kako su tekle pripreme i kakve su realne mogućnosti za razvoj, otkriva Andrija Čolak
Surf'n'Fries, brand iz Rijeke poznat po krumpirićima, otvorio je prvi franšizni objekt u Australiji.
Franšizni lanac pomfrit barova Surf’n’Fries proširio je svoje poslovanje na brojna svjetska odredišta, a uskoro stiže na još jedno tržište ove regije. Za inovacije, također, nema predaha.
Što je ključno za Surf’n’Fries koncept koji posluje na 16 tržišta, koje sve modele suradnje nude te kako kontroliraju sada već veliki franšizni sustav, govori Andrija Čolak
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Kada se zbroje sve humanoidne figurice koje je do sada napravio LEGO, ispada da ih ima nešto manje od broja ljudi na Zemlji – četiri milijarde.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...
Sa terena do franšize
Prijavite se za božićni zajam već danas po niskoj kamatnoj stopi. WhatsApp: +61435768833 Hvala što ste čekali svoj odgovor Odgovorite na e-poštu:...