Kastav na franšiznoj mapi praonica

Ivan Kukuljan, primatelj LG Laundry Lounge franšize, kaže da je njegova supruga, koja je također uključena u posao, dugo radila u turizmu te da odatle i potječe ideja o pokretanju samoposlužne praonice. – Kastav je u velikoj ekspanziji, kako gospodarski, tako i po pitanju samog stanovništva. Takva situacija povlači za sobom i veću potrebu za samoposlužnim i uslužnim praonicama – kaže Kukuljan.
LG Laundry Lounge im je, kako kaže, bio zanimljiv kao brand, budući da je riječ o poznatoj robnoj marki za tehničke uređaje. – Snaga branda je važna zbog marketinških aktivnosti. Otvoreni smo i za mogućnosti daljnjeg širenja mreže i otvaranje novih lokacija – kaže on i dodaje da im je u ovom trenutku najvažnije zadovoljstvo klijenata.
U tvrtki Bijeli svijet (Bright World), koja je zadužena za širenje koncepta i davanje LG Laundry Lounge franšize u zemljama Istočne Europe, kažu da broj klijenata samoposlužnih praonica raste u Europi te da ljudi svoje rublje ne nose u praonicu samo zbog pukog pranja, već i zbog toga što su ekološki osviješteni. Naime, u perilicama u praonicama se mogu oprati daleko veće količine garderobe nego u običnoj perilici, što znači da se koristi manje kemije, vode, struje... – Rekli bismo da se ne radi samo o običnoj usluzi, već kompletnom iskustvu koje potrošači imaju u našim praonicama – kažu u tvrtki Bijeli svijet (Bright World).
Prema njihovim riječima, LG Laundry Lounge može biti idealan dodatni posao – riječ je o biznisu koji ne traži mnogo angažmana te gdje je korištenje strojeva automatizirano. Same praonice su uređene kao prijatna mjesta u kojima se ljudi mogu poslužiti kavom, koristiti internet ili pogledati televizuju.
Osim u Hrvatskoj, LG Laundry Lounge posluje i u Srbiji i Crnoj Gori, kada je regija u pitanju. Koncept izvorno potječe iz New Yorka, gdje je i otvorena prva franšizna LG praonica.
pročitajte članke

Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.