Kastav na franšiznoj mapi praonica
Ivan Kukuljan, primatelj LG Laundry Lounge franšize, kaže da je njegova supruga, koja je također uključena u posao, dugo radila u turizmu te da odatle i potječe ideja o pokretanju samoposlužne praonice. – Kastav je u velikoj ekspanziji, kako gospodarski, tako i po pitanju samog stanovništva. Takva situacija povlači za sobom i veću potrebu za samoposlužnim i uslužnim praonicama – kaže Kukuljan.
LG Laundry Lounge im je, kako kaže, bio zanimljiv kao brand, budući da je riječ o poznatoj robnoj marki za tehničke uređaje. – Snaga branda je važna zbog marketinških aktivnosti. Otvoreni smo i za mogućnosti daljnjeg širenja mreže i otvaranje novih lokacija – kaže on i dodaje da im je u ovom trenutku najvažnije zadovoljstvo klijenata.
U tvrtki Bijeli svijet (Bright World), koja je zadužena za širenje koncepta i davanje LG Laundry Lounge franšize u zemljama Istočne Europe, kažu da broj klijenata samoposlužnih praonica raste u Europi te da ljudi svoje rublje ne nose u praonicu samo zbog pukog pranja, već i zbog toga što su ekološki osviješteni. Naime, u perilicama u praonicama se mogu oprati daleko veće količine garderobe nego u običnoj perilici, što znači da se koristi manje kemije, vode, struje... – Rekli bismo da se ne radi samo o običnoj usluzi, već kompletnom iskustvu koje potrošači imaju u našim praonicama – kažu u tvrtki Bijeli svijet (Bright World).
Prema njihovim riječima, LG Laundry Lounge može biti idealan dodatni posao – riječ je o biznisu koji ne traži mnogo angažmana te gdje je korištenje strojeva automatizirano. Same praonice su uređene kao prijatna mjesta u kojima se ljudi mogu poslužiti kavom, koristiti internet ili pogledati televizuju.
Osim u Hrvatskoj, LG Laundry Lounge posluje i u Srbiji i Crnoj Gori, kada je regija u pitanju. Koncept izvorno potječe iz New Yorka, gdje je i otvorena prva franšizna LG praonica.
pročitajte članke
Hrvatska franšiza u Meksiku
/01.10.2023
Friendly Fire, vodeći hrvatski brand gaming cafe-a, otvorio je svoju prvu od 30 potpisanih franšiza u Meksiku u gradu Mexico City.
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije
Jeste li za vending biznis?
/19.10.2018
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.