Sajam u Varšavi – po planu

Vrijeme za sajam / Osamnaesto izdanje Sajma franšiza u Varšavi održat će se od 15. do 17. listopada u Palači kulture i znanosti
Utorak
16.06.2020
Sajmovi i konferencije ponovno su u opticaju! Najveći sajam franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi održat će se prema planu, od 15. do 17. listopada 2020. u Varšavi.
 

S ublažavanjem epidemioloških mjera i normalizacijom poslovanja otvorio se prostor i za održavanje sajmova. Tako je krajem svibnja Vlada Poljske donijela uredbu prema kojoj je od 6. lipnja dopuštena organizacija sajmova, velikih izložbi i konferencija. Portal Franchising.pl vo dobra vijest i za tržište franšiza, jer su već u tijeku pripreme za najvažniji franšizni događaj Centralne Europe – osamnaesto izdanje Sajma franšiza u Varšavi održat će se, kako je i planirano, od 15. do 17. listopada u Palači kulture i znanosti.

Tijekom tri dana sajma, u glavnom gradu Poljske, nekoliko tisuća postojećih i budućih poduzetnika moći će se upoznati s ponudom, usporediti različite koncepte i razmisliti o uzimanju neke od predstavljenih franšiza. Ovo će biti prilika da se, zapravo, izravno upoznaju „dvije strane“ franšiznog biznisa – davatelji i budući primatelji franšiza.

Pronađite biznis po svojoj mjeri

Unatoč nepredviđenim i teškim okolnostima koje su obilježile početak ove godine, više od 50 izlagača, s gotovo 70 brandova, već je potvrdilo svoje sudjelovanje, a otkad je ukinuta zabrana velikih okupljanja u zatvorenom prostoru, broj zainteresiranih izlagača svakodnevno raste. Organizatori kažu da su prvi štandovi bili rezervirani već tijekom prošlogodišnjeg izdanja sajma.

Gastronomija je tradicionalno jedna od najzastupljenijih industrija – na ovogodišnjem sajmu bit će predstavljeno desetak gastronomskih brandova. Među njima su svjetski poznati brandovi poput McDonald'sa, Pizza Huta, Subwaya, ali i lokalni koncepti – Bafra Kebab, Biesiadowo, Lodolandia, New York Pizza Department, Kurcze Pieczone, Sushi Royal, Sushi Wok, Western Chicken i Western Tortilla. Među trgovačkim franšizama naći će se brandovi: Auchan, Biedronka, Carrefour, Żabka, Sorvella, 5-10-15, Vistula, Wólczanka, W. Kruk, Intermarche, Bricomarche. Također će biti predstavljeni koncepti iz sektora financija, nekretnina i obrazovanja (PKO BP, Nest Bank, Santander, Metrohouse, Edukido).

Iskustvo i znanje za bolje poslovanje

U sklopu sajma, svake se godine održava i Franšizni forum. Ovo je mjesto na kojem se budući primatelji franšiza mogu susresti s iskusnim poduzetnicima, poslovnim ljudima i vlasnicima uspješnih franšiznih biznisa (davateljima franšiza) te čuti i saznati što podrzumijeva poslovanje pod franšizom. No, ove će godine prvi put o svojim iskustvima govoriti i – primatelji franšize: kako izgleda voditi vlastiti posao pod tuđim brendom, kakva je suradnja s davateljima franšize, na kakvu podršku mogu računati itd. – Ovo je sjajna prilika da budući primatelji i poduzetnici iz prve ruke čuju kako funkcionira biznis, postave pitanja i na temelju toga se možda i odluče za kupnju franšize – kaže Michał Wiśniewski, jedan od osnivača međunarodne konzultantske tvrtke za franšizing PROFIT system.

Specijalni gost Foruma bit će i poznati poljski novinar i predavač Maciej Orłoś, koji će govoriti o tome kako izgleda voditi vlastiti YouTube kanal. – Kad sam se prije dvije godine zauvijek oprostio od televizije, morao sam se zapitati što dalje. Odlučio sam pokrenuti vlastiti biznis. Međutim, znao sam da neću otvoriti tvornicu čokolade ili tvornicu čavlića, već da ću raditi samo ono što znam, osjećam i volim. To će i biti okosnica mog predavanja i osnovna poruka sudionicima Foruma – kaže Orłoś.

Oslonite se na franšizu

Franšizing je još uvijek jedan od najsigurnijih oblika poslovne suradnje. Trenutno u Poljskoj posluje oko 1.300 franšiznih brandova – 80% pripada poljskim tvrtkama, 20% je stranog podrijetla. Na ovom tržištu djeluje i 83.000 primatelja franšiza (male i mikro tvrtke koje posluju pod licencom/franšizom), a najčešće su to obiteljske tvrtke. Gotovo milijun ljudi radi u franšiznom sektoru.

Franšizno poslovanje igra važnu ulogu u jačanju gospodarstva, jer ovaj model suradnje zaista djeluje. Načelo poslovanja pod dobro poznatim brandom prihvatili su i početnici i ljudi s iskustvom koji žele diverzificirati svoj investicijski portfelj – napominje Monika Dąbrowska, predsjednica Poljske franšizne organizacije i direktorica McDonald'sa u Poljskoj.

Organizator Sajma franšiza u Varšavi je tvrtka PROFIT system, najveća konzultantska tvrtka u području franšizinga u Centralnoj i Istočnoj Europi, izdavač nekoliko časopisa i 16 portala o franšizingu, uključujući i Franchising.hr.


Za svakog po nešto / Tijekom tri dana sajma, u glavnom gradu Poljske, nekoliko tisuća postojećih i budućih poduzetnika moći će se upoznati s ponudom, usporediti različite koncepte i razmisliti o uzimanju neke od predstavljenih franšiza

Popularno na forumu

In memoriam

Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...

9 komentara
zadnji 18.04.2024
Modeli širenja na inozemnim tržištima

Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...

7 komentara
zadnji 17.04.2024
In memoriam

Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un gol astăzi și să fiți printre norocoșii...

9 komentara
zadnji 23.03.2024
In memoriam

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

9 komentara
zadnji 04.03.2024
Top 100 franšiza na svijetu

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

2 komentara
zadnji 04.03.2024
Dodijeljene franšizne nagrade u Hrvatskoj

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

2 komentara
zadnji 04.03.2024
Franšiza, partnerstvo ili potpuno samostalno?

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

2 komentara
zadnji 04.03.2024
Modeli širenja na inozemnim tržištima

Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...

7 komentara
zadnji 04.03.2024