Svila i kadifa
Aydin Oruc, menadžer prodaje
Da bi brand postao globalan, danas bi, prije svega, trebao biti dostupan, kažu u toj kompaniji. Zahvaljujući franšiznom sustavu, moto kompanije "Svugdje gdje možete zamisliti" već je ostvaren. Iako su širenje franšize kroz otvaranje izložbenih salona i logističkih centara započeli ne tako davno, do sada su uspjeli potpisati franšizne ugovore s više od 20 lokalnih i 15 inozemnih tvrtki.
Aydin Oruc, menadžer prodaje u tvrtki, kaže da je njihov franšizni sustav rukovođen motom "Sertex je svugdje". Na pitanje, kakva su očekivanja od tržišta zemalja Balkana, s obzirom na to da su veoma pogođena krizom, a kupovna moć građana drastično opala, Oruc odgovara da je u njihovom poslovnom sustavu riječ "kriza" zabranjena. - Ne želimo pričati o krizi. Trudimo se uvijek unaprediti poslovanje i ne odustajemo zbog krize. Za nas kriza nije kraj svijeta - kaže Oruc.
On dodaje da sa svojim primateljima franšiza dijele znanje iz oblasti poslovnog sustava, branda, proizvodnog, tržišnog i prodajnog menadžmenta. - Naša filozofija poslovanja je da s primateljima franšiza postignemo win-win. Sve svoje napore ulažemo proširiti naše brandove diljem svijeta kroz franšizu. Trenutno smo u pregovorima s tvrtkama diljem svijeta - kaže Oruc.
Naglašava da stalno prate razvoj i trenodve u industriji kojom se bave, pa su često pioniri u inovacijama. Svake godine povećavaju budžete za istraživanje i razvoj s ciljem da se pojave sa novim proizvodima koje je teško kopirati. Franšizoprimac ima šansu da tržištu prezentira sve artikle iz ponude i, zahvaljujući tome, može ostvariti značajnu prednost u odnosu na konkurenciju. - Pored toga, Sertex priprema cjelokupan promotivni materijal, kataloge, brošure i slično - kaže on.
Oruc ističe da primatelji franšize nisu u obvezi plaćati bilo kakvu vrstu naknada.
Brand je kao franšiza prisutan u Europi (Italija, Španjolska, Slovačka, Češka, Mađarska, Rumunjska, Belgija), Aziji (Indija, Jordan, Libanon), Africi (Alžir).
Flokser Grupa, osnovana 1982. u Istanbulu, nalazi se na listi top 500 industrijskih grupacija Turske. U svom sastavu ima tri tvornice u kojima se proizvode koža, antilop i tkanine za tapecirani namještaj.
pročitajte članke
KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Coca-Cola namjerava ponovo uspostaviti suradnju s neovisnim franšiznim punionicama bezalkoholnih pića u Sjedinjenim Državama.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.