Svila i kadifa
Aydin Oruc, menadžer prodaje
Da bi brand postao globalan, danas bi, prije svega, trebao biti dostupan, kažu u toj kompaniji. Zahvaljujući franšiznom sustavu, moto kompanije "Svugdje gdje možete zamisliti" već je ostvaren. Iako su širenje franšize kroz otvaranje izložbenih salona i logističkih centara započeli ne tako davno, do sada su uspjeli potpisati franšizne ugovore s više od 20 lokalnih i 15 inozemnih tvrtki.
Aydin Oruc, menadžer prodaje u tvrtki, kaže da je njihov franšizni sustav rukovođen motom "Sertex je svugdje". Na pitanje, kakva su očekivanja od tržišta zemalja Balkana, s obzirom na to da su veoma pogođena krizom, a kupovna moć građana drastično opala, Oruc odgovara da je u njihovom poslovnom sustavu riječ "kriza" zabranjena. - Ne želimo pričati o krizi. Trudimo se uvijek unaprediti poslovanje i ne odustajemo zbog krize. Za nas kriza nije kraj svijeta - kaže Oruc.
On dodaje da sa svojim primateljima franšiza dijele znanje iz oblasti poslovnog sustava, branda, proizvodnog, tržišnog i prodajnog menadžmenta. - Naša filozofija poslovanja je da s primateljima franšiza postignemo win-win. Sve svoje napore ulažemo proširiti naše brandove diljem svijeta kroz franšizu. Trenutno smo u pregovorima s tvrtkama diljem svijeta - kaže Oruc.
Naglašava da stalno prate razvoj i trenodve u industriji kojom se bave, pa su često pioniri u inovacijama. Svake godine povećavaju budžete za istraživanje i razvoj s ciljem da se pojave sa novim proizvodima koje je teško kopirati. Franšizoprimac ima šansu da tržištu prezentira sve artikle iz ponude i, zahvaljujući tome, može ostvariti značajnu prednost u odnosu na konkurenciju. - Pored toga, Sertex priprema cjelokupan promotivni materijal, kataloge, brošure i slično - kaže on.
Oruc ističe da primatelji franšize nisu u obvezi plaćati bilo kakvu vrstu naknada.
Brand je kao franšiza prisutan u Europi (Italija, Španjolska, Slovačka, Češka, Mađarska, Rumunjska, Belgija), Aziji (Indija, Jordan, Libanon), Africi (Alžir).
Flokser Grupa, osnovana 1982. u Istanbulu, nalazi se na listi top 500 industrijskih grupacija Turske. U svom sastavu ima tri tvornice u kojima se proizvode koža, antilop i tkanine za tapecirani namještaj.
pročitajte članke
Tvrtka za proizvodnju vanjske stolarije „Sunce Marinković“ iz Kragujevca već desetljeće razvija partnersku mrežu, ali se zainterisiranima za suradnju nudi i klasična franšiza.
KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.