U susret sajmovima franšiza
Nakon više od godinu dana ograničenih putovanja, lockdowna i novih pravila u poslovanju, organizatori sajmova franšiza u Parizu i Varšavi potvrdili su da će se oba događaja održati ove jeseni.
Zahvaljujući masovnom cijepljenju i pozitivnim signalima vlada Francuske i Poljske, domaćini oba sajma s velikom dozom optimizma računaju na povratak u normalne poslovne tokove. Konačne državne odluke i smjernice bit će ažurirane na ljeto, a oba organizacijska tima već rade na provedbi mjera i poštivanju svih ograničenja kako bi na najbolji mogući način dočekali 45.000 posjetitelja, koliko obično privuku ova dva događaja.
Michal Wisniewski, jedan od organizatora Sajma franšiza u Varšavi i direktor konzultantske tvrtke PROFIT system, ne krije zadovoljstvo što će se sajam ove godine održati u cijelosti. – Ovo je neprocjenjiv događaj koji povezuje tvrtke s partnerima iz cijelog svijeta. Nigdje drugdje ne možete pronaći toliko opcija i poslovnih prilika pod jednim krovom – rekao je Wisniewski.
Organizatori pariškog sajma Reed Expositions ističu da se, unatoč globalnim financijskim izazovima, franšizing pokazao kao otporan poslovni model i sjajan alat za gospodarski oporavak. – Naša je uloga, sada više nego ikad, podržati naše izlagače i buduće primatelje franšize u ovim teškim vremenima, kako bi oni mogli započeti franšiznu suradnju i nastaviti razvijati svoje biznise – zjavili su organizatori sajma u Parizu.
Dobro došli u Pariz
Sajam franšiza u Parizu – Franchise Expo Paris – trajat će ove godine od 26. do 29. rujna. Ovo je 39. izdanje sajma, a manifestacija će se, tradicionalno, održati u kompleksu Porte de Versailles u Parizu.
Poznat i kao najveći sajam franšiza u Europi, Franchise Expo Paris će ugostiti više od 400 francuskih i međunarodnih franšiznih brandova. Najavljeno je postavljanje nekoliko nacionalnih paviljona: iz SAD-a, Italije, Tajvana, Brazila, Malezije, Rusije, Quebeca… Očekuje se da za ova četiri dana kroz Porte de Versailles prođe više od 35.000 posjetitelja.
U okviru sajma bit će organizirano i oko 100 radionica i konferencija za buduće poduzetnike koji će moći naučiti kako izrađivati i razvijati svoje poslovne projekte. Razne franšizne udruge bit će na raspolaganju posjetiteljima koji žele saznati više o franšiznom modelu poslovanja.
Za one koji neće moći fizički prisustvovati sajmu, Franchise Expo Paris pripremio je svoju digitalnu platformu. Na taj će način registrirani izlagači i posjetitelji moći sudjelovati u ovom događaju od kuće, putem webinara i online sastanaka.
Ovogodišnji će sajam ponuditi i namjenske programe za investitore i primatelje master/multi/pluri franšiza, koji su u potrazi za novim brandovima te koje bi, potom, mogli prenijeti i razviti (kroz franšizu) na lokalnim tržištima.
Za više informacija o Sajmu franšiza u Parizu posjetite franchiseparis.com.
U listopadu i Varšava
Sajam franšiza u Varšavi ove će se godine održati od 14. do 16. listopda, u Palači kulture i znanosti.
Istočna Europa još je uvijek jedna od najperspektivnijih regija za razvoj franšiznog sektora, a Poljska nedvojbeno predstavlja lidera po tom pitanju. Stoga je i Sajam franšiza u Varšavi idealno mjesto za uspostavljanje kontakata i upoznavanje s potencijalnim poslovnim partnerima. – Ovo je doista izvrsna prilika za franšizne tvrtke da se sretnu s budućim primateljima franšize. Posjetitelji sajma uglavnom su poduzetnici i vlasnici malih i srednjih poduzeća koji traže dobre poslovne ideje i dobre opcije za kupnju franšize – podsjeća Michal Wisniewski.
Tijekom tri dana sajma predstavit će se više od 200 franšiznih brandova, domaćih i međunarodnih, a očekuje se 7.000 posjetitelja.
Sajam, napominje Wisniewski, ne posjećuju samo ljudi koji već imaju iskustva s franšizingom, već i početnici koji bi se tek željeli upoznati s ovim vidom poslovanja. Zbog toga se u sklopu sajma organizira niz radionica i konferencija o franšizingu. Stručnjaci iz ovog područja mogu svojim savjetima i iskustvima pomoći zainteresiranim posjetiteljima – kako odabrati pravu poslovnu ideju te kako provjeriti što davatelj franšize stvarno nudi.
Za više informacija o sajmu (za posjetitelje) ili uvjetima i rezervaciji štanda (za izlagače) posjetite franchisewarsaw.com.
pročitajte članke
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
In memoriam
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Modeli širenja na inozemnim tržištima
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
In memoriam
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un gol astăzi și să fiți printre norocoșii...
In memoriam
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Top 100 franšiza na svijetu
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Dodijeljene franšizne nagrade u Hrvatskoj
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Franšiza, partnerstvo ili potpuno samostalno?
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Modeli širenja na inozemnim tržištima
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...