Dentalna oprema i franšiza
Gruppo Dam jedini je talijanski proizvođač dentalne opreme i već 30 godina na tržište plasira visokokvalitetne instrumente i opremu za stomatološki sektor. Ističu se po svom premium brendu fresissima® pod kojim se proizvode i prodaju inovativna zubna svrdla vrhunske kvalitete. Kompanija u sljedećem razdoblju planira razviti i prodajnu mrežu u Hrvatskoj i Sloveniji te traži franšizne partnere koji će imati ekskluzivno pravo prodaje fresissima® dentalnih svrdla na definiranom teritoriju ovih zemalja.
Što je potrebno za ulazak u franšizni sustav fresissima oltre il franchising®?
– Za početak, idealni kandidat za našu franšizu je osoba koja želi učiti i razvijati posao u specifičnom sektoru stomatologije i prodaje – kaže Cristian Ferrero, izvršni direktor Gruppo Dam.
Iako se radi o specijaliziranom području, od budućih se partnera ne zahtijeva prethodno iskustvo iz ovog sektora, jer tvrtka nudi dobro strukturiran program obuke koji će partnerima omogućiti da u kratkom vremenu postanu profesionalci. – Glavni bi zahtjevi, stoga, bili snažna motivacija i poduzetnički stav, s ciljem dugoročnog rasta, jer dajemo i mogućnost proširenja prodajne mreže naših partnera – kaže Ferrero.
Jedini specifični uvjet koji se, zapravo, postavlja partnerima iz Hrvatske i Slovenije je da znaju govoriti talijanski jezik.
Obuka i podrška – temelj uspjeha
Da bi pokrenuli poslovanje, potrebna je jednokratna investicija od 23.900 eura u koju je, kako ističe Ferrero, sve uključeno. Primatelj franšize neće plaćati nikakve druge franšizne nakande (niti redovite niti naknade za marketing) niti će imati nekih drugih specifičnih troškova vezanih za franšiznu suradnju.
Pogodnost je i što za ovaj posao nije potrebno otvarati podružnicu ili imati skladišteni prostor. Primatelj franšize može posao u potpunosti voditi sam, međutim, po potrebi može zaposliti i svoje prodavače. – Na to se odlučuju oni koji intenzivno šire prodajnu mrežu i kojima je nužno potrebna pomoć u upravljaju velikim brojem kupaca – pojašnjava naš sugovornik.
Koliki će biti potencijal posla, djelomično ovisi i o veličini teritorija koju primatelj bude pokrivao. – Veličinu teritorija ćemo zajednički utvrditi u fazi pregovora, a odluka će se temeljiti i na obujmu poslovnog projekta i ciljevima kojima partner teži – kaže izvršni direktor tvrtke.
Naglašava da su Hrvatska i Slovenija teritoriji na kojima se žele strateški razvijati te smatra da se radi o tržištima s velikim potencijalom za rast ovog posla.
U franšiznoj je suradnji svakako velika olakšica što se primatelj uvijek može osloniti na pomoć i podršku davatelja. – Naši poslovni partneri dobivaju svu podršku i obuku koja im je potrebna za vođenje biznisa. To podrazumijeva i prijenos know-how-a, kako u tehničkom području, koje obuhvaća detaljne karakteristike proizvoda, tako i u komercijalnom području, gdje ćemo ih podučiti prodajnim strategijama. Primatelje ćemo voditi i kroz proces pokretanja te prvih menadžerskih koraka u vođenju ovog biznisa – kaže Cristian Ferrero.
Kako bi stjekao potrebno znanje te sigurnost u nastupu kad bude predstavljao fresissima® proizvode stomatolozima i zubnim tehničarima, primatelj franšize mora proći obuku. – Obuka se provodi i preko digitalnih platformi za učenje kojima se pristupa online, kao i na terenu, u izravnom susretu s primateljem franšize – objašnjava naš sugovornik.
– Treba znati – naglašava dalje on – da spomenuta početna investicija pokriva sav trud i troškove našeg visokokvalificiranog osoblja koje će doći iz Italije kako bi pružilo obuku i podršku primateljima franšize na njihovom terenu. Ova podrška je stalna i uključuje periodične obuke ili coaching u zemlji primatelja franšize – kaže Ferrero.
Dobitna karta
U konačnici, zašto bi zainteresirani poduzetnici trebali razmisliti o ulasku u franšizni sustav fresissima oltre il franchising®?
– Ako imate poduzetničkih ambicija i ako vam je cilj pokrenuti posao u profitabilnom i stabilnom sektoru s velikim potencijalom u sadašnjosti i budućnosti, ovo bi mogao biti pravi posao za vas – kaže Ferrero.
– Fresissima je sigurna ulaznica za tržišnu nišu, vrlo isplativu i s profesionalnog i s ekonomskog stajališta. Prvo, jer se naši partneri mogu osloniti na 30-godišnje iskustvo u ovom području, i drugo, jer je ovaj biznis pozicioniran u sektoru koji, prema svojim unutarnjim karakteristikama, ne poznaje krizu, već neprestano raste i cvjeta – poručuje Cristian Ferrero.
pročitajte članke
Franšizing je moguć čak i u „osjetljivim“ područjima poput psihoterapije. Potvrđuje to i primjer Psihološkog savjetovališta Centar iz Beograda.
Za područje se dijetetike odlučila jer je to voljela. Primateljica Naturhouse franšize postala je jer je to bio najbolji izbor, riječi su Radke Tabačekove iz Slovačke.
Naturhouse, lanac specijaliziran za prodaju dijetetskih preparata te savjetovanje o zdravoj prehrani, franšiznu mrežu odnedavno širi i na Malti.
Prodajna mreža slovenskog branda SpinaliS u Poljskoj se razvija kroz franšizu. Partnerima se nude dvije licence – „zlatna“ i „srebrna“.
Zašto su usluge nutricionista sve traženije i što je najveća dobit za primatelje Naturhouse franšize, otkriva Jan Gonda, primatelj master franšize za Češku i Slovačku
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Ideja za posao? Ljekarna!
Investiraj u sebe, tj. svoje znanje. Ja bi na tvom mjestu naucio nesto novo sto bi mogao iskoristiti u buducnosti prilikom prijave za posao. Ili, jos bolje, ulozi u kreiranje...
Ideja za posao? Ljekarna!
Zainteresirani smo za otvaranje Nowa apoteke pa molim da me kontaktirate.Pozdrav...Albina i Hrvoje Stimav
Ideja za posao? Ljekarna!
Postovani,Zaista nas zanima otvaranje apoteke...posjedujemo i vlastiti prostor...Kontaktirajte nas na mail ili na mob.Mob. 098 279 736Mail: albinstima@gmail.comZahvaljujemo uz...
Ideja za posao? Ljekarna!
Poštovani, zainteresirani smo pa bismo Vas zamolili za konkretnije i detaljnije informacije. Srdačan pozdrav Čepo Jelena Tereza med.sestra-instrumentarka KB Sveti...