Nagrađene mađarske franšize
Gala večer, koju tradicionalno početkom godine u Budimpešti organizira Mađarska franšizna udruga, najvažniji je franšizni događaj na mađarskom tržištu. Ovogodišnje 15. izdanje obilježilo je i jedan značajan jubilej – Mađarska franšizna udruga proslavila je 30 godina rada, a vrhunac večeri bila je tradicionalna dodjela nagrada najistaknutijim franšiznim mrežama i primateljima franšize. Svake godine, naime, u utrku ulazi nekoliko desetaka franšiznih sustava u različitim kategorijama, a dodjeljuje se deset nagrada – šest za predstavnike franšiznih mreža i četiri za primatelje franšize.
Franšizna mreža godine
Ove godine, glavnu nagradu „Franšizna mreža godine“ dobio je lanac kafeterija Cafe Frei. Ovo je jedini domaći lanac koji je uspio pokriti mađarsko tržište. Unatoč pandemiji, 2020. godine otvorene su tri nova lokala, a 2021. godine još šest. Osim u Mađarskoj, Cafe Frei širi svoju mrežu i u Dubaiju, Francuskoj, Rumunjskoj, Saudijskoj Arabiji, Slovačkoj te Hrvatskoj (Zagreb, Rovinj, Split).
Domaća franšiza s najuspješnijim širenjem u inozemstvu
Logiscool je osvojio nagradu „Domaća franšiza s najuspješnijim širenjem u inozemstvu“. Ova škola programiranja osnovana je 2014. godine, trenutno ima 151 jedinicu u Mađarskoj, a impresivan je podatak da posluje u još 21 zemlji. Više od 130.000 studenata na pet kontinenata svijeta pohađalo je Logiscool tečajeve. (Fotografija: 3/11)
Inovativna mreža godine
Nagradu „Inovativna mreža godine“ dobio je restoran Makery. To je prvi DIY restoran na svijetu, a specifičan je po tome što gosti sami pripremaju svoj obrok. Makery, dakle, nije tipičan restoran, već više „društveni događaj“, „iskustvo“, uživanje u pripremi obroka s prijateljima, obitelji, kolegama... Osim restorana u Budimpešti, Makery postoji i u Bratislavi i Beču. (Fotografija: 4/11)
Najdinamičnija franšizna mreža
Titula „Najdinamičnije franšizne mreže“ pripala je mreži agencija za nekretnine Immo1. Unatoč pandemiji, Immo1 je u dvije godine gotovo udvostručio broj jedinica, tako da sada u Mađarskoj pod tim brendom posluje 38 agencija. (Fotografija: 5/11)
Najuspješniji marketing
Nagradu za „Najuspješniji marketing“ dobilo je lanac trgovina za uređenje doma DIEGO. Osim u Mađarskoj, DIEGO širi franšiznu mrežu u Slovačkoj i Rumunjskoj te ukupno ima više od 160 trgovina. Važan dio DIEGO-ove kampanje rebrandinga je i najnoviji reklamni spot s više od 460.000 pregleda na Facebooku i 560.000 na YouTubeu. (Foto: 6/11)
Internet i online poslovanje
Nagrada za „Internet i online poslovanje“ pripala je mreži ljekarni BENU. Tijekom 2021. BENU je uspješno redizajnirao svoju web stranicu i stranicu za online prodaju, najatraktivniju stranicu u sektoru. Do danas je realizirano više od 100.000 narudžbi. Osim usluge pretraživanja i rezervacije lijekova na recept, dostupne u sklopu online trgovine benuveny.hu, mreža je pokrenula i uspješnu suradnju s portalom kifli.hu. (Fotografija: 7/11)
Najuspješniji primatelj franšize
Titulu „Najuspješnijeg primatelja franšize“ ponijeli su franšizni partneri Otthon Centrum, Cintia Bekéné Müller i Antal Beke. Ovoj mreži agencija za nekretnine pridružili su se u ljeto 2015. godine, otvorivši ured u svojoj stambenoj četvrti u Budimpešti. U proteklih šest godina realizirali su više od 1000 transakcija vrijednih gotovo 25 milijardi forinti (67 milijuna eura). (Foto: 8/11)
Multibrend primatelj franšize
Najuspješniji „Multibrend primatelj franšize“ za 2021. godinu je franšizna mreža HUNOR COOP Zrt. Naime, ovaj je lanac supermarketa u studenom 2005. godine postao primatelj franšize mini-pekara Fornetti. Primijenjen je model shop-in-shop-a, gdje se peciva Fornetti peku i prodaju unutar COOP marketa, a kako se model pokazao vrlo uspješnim, postao je sastavni dio franšizne mreže HUNOR COOP, koju danas čini 39 supermarketa. (Foto: 9/11)
Primatelj franšize s više jedinica
Najuspješniji „Primatelj franšize s više jedinica“ je Gábor Mázi, franšizni partner Duna Housea. U ovu mrežu agencija za nekretnine pridružio se 2011. godine, a od 2018. do danas uspio je udvostručiti broj svojih jedinica. Trenutno, Gábor Mázi vodi osam ureda za nekretnine s više od 70 zaposlenika. (Foto: 10/11)
Mladi primatelj franšize
Titula „Najuspješnijeg mladog primatelja franšize“ pripala je ove godine Dóri Kurucz, franšiznoj partnerki ljekarne BENU. Dóra je uzela franšizu 2017. i vodi svoju BENU ljekarnu u Kiskunfélegyházi, gradiću od oko 30.000 stanovnika. Unatoč svojoj mladosti, jedna je od najagilnijih i najsavjesnijih partnera BENU-a. (Foto: 11/11)
Više informacija možete pronaći na stranici Mađarske franšizne udruge
Fotografije objavljene ljubaznošću Mađarske franšizne udruge

pročitajte članke

Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
I pored kriznih godina, franšizni sektor u Francuskoj konstantno raste. To potrvđuje i posljednje izvješće o tržištu franšiza u ovoj zemlji.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Popularno na forumu
In memoriam
.
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.