Tvrtke koje imaju ambiciju proširiti svoje poslovanje izvan domaćeg tržišta svakako razmišljaju o franšizingu. Zahvaljujući ovom poslovnom modelu, na stotine američkih brendova posluje na tržištima diljem svijeta. Američki magazin Entrepreneur svake godine objavljuje popis Top Global Franchises s 200 najuspješnijih američkih franšiza koje aktivno rade na širenju franšizne mreže na inozemnim tržištima.
Ovaj specijalizirani popis temelji se na Entrepreneurovoj godišnjoj listi 500 najuspješnijih američkih franšiza (Entrepreneur's Franchise 500®), a ključno je da tvrtke traže nove primatelje franšize izvan Sjedinjenih Država, te da već imaju barem pet uspostavljenih franšiznih poslovnica u inozemstvu. Kada se uzmu u obzir i drugi relevantni pokazatelji – investicije, franšizne naknade, razina potpore primatelju, veličina sustava, stopa rasta, financijska moć i stabilnost sustava – dobiva se poredak koji pokazuje koje američke franšize trenutno dominiraju svijetskim tržištima.
Deset najuspješnijih američkih franšiza na globalnoj razini 2022.
- KFC (restoran brze usluge)
- 7-Eleven (lanac supermarketa)
- McDonald's (restoran brze usluge)
- Dunkin' (restoran brze usluge)
- Taco Bell (restoran brze usluge)
- Pizza Hut (restoran brze usluge)
- Kumon Math & Reading Centres (edukativni centar)
- Hampton by Hilton (lanac hotela)
- Anytime Fitness (fitness centar)
- Century 21 Real Estate (nekretnine)
Cjelokupnu listu 2022 Top Global Franchises možete pronaći ovdje.
pročitajte članke

Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Rumunjski lanac „5 to go“ ubrzava tempo otvaranja novih kafića i najavljuje ulazak na još jedno inozemno tržište.
Američki fast food lanac Burger King planira povećati broj restorana na tržištu Velike Britanije.
Dobro ustrojeni franšizni sustavi nastoje konstantno uvoditi inovacije koje će unaprijediti i olakšati poslovanje franšiznim partnerima. Što je aktualno u obrazovnom sustavu Maple Bear?
Mađarska franšizna udruga organizirala je 17. ožujka 2022. gala večer na kojoj su dodijeljene godišnje nagrade najistaknutijim franšiznim mrežama i primateljima franšiza.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Cilj franšiznih udruga jeste popularizacija i promocija franšizinga, rad na regulaciji i implementaciji opće prihvaćenih etičkih standarda franšizinga. U većini zemlja s razvijenim franšizinim tržištem, najveći broj kompanija davatelja franšiza učlanjeno je u nacionalne franšizne udruge.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Popularno na forumu
Kontakt
Zelim postat jedan od clana grupe .Ing grad u mirovini zvonko misir iz Hlebina a za podrucje ukoliko se vi slazete zupanije Bj. KcKz. Vt. Kao i Vz zupanije imam konjicki klub...
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Kako odabrati franšizu
„po svojoj mjeri“?
Svidza mi se
Mnogo problema, al’ ima rešenja
Teoretski jeste možda to tako... ali praksa? Birokratija!
Rođendansko slavlje
Bravo direktoreeee!!! sve cestitke od srca i puno uspeha u daljem radu..puno pozdrava iz Swedena.