Autopraonica „dolazi pred vrata“

Vrijeme izgubljeno u prometnoj gužvi, suluda potrošnja goriva i uzaludno čekanje -- neki su od problema koje "prijenosna" autopraonica Eleven One obećava riješiti ako se klijenti odluče za suho pranje automobila. Što to zapravo znači? Eleven One ili 111 franšizna je mreža autopraonica koje pružaju usluge čišćenja i održavanja automobila, ali bez korištenja vode ( waterless car wash ). Cijeli proces se odvija na lokaciji koju odabere klijent, a uslugu će pružiti tim koji je spreman doći gdje god da se klijent nalazi.
Nicolae Iacob, koji je 2006. donio koncept u Rumunjsku i postao generalni direktor kompanije Eleven One, objašnjava kako autopraonica radi bez vode. -- Pranje automobila bez vode ili suho pranje automobila je moderna tehnologija i novi koncept u čišćenju i održavanju motornih vozila koji se primjenjuje diljem svijeta. Tvorac tehnologije je američka tvrtka Freedom, koja je ovu vrstu proizvoda uvela još prije desetak godina. Proces zapravo podrazumijeva da se karoserija automobila poprska emulgovanom otopinom, otopinom koja će prvo razložiti prašinu, blato i prljavštinu, a zatim formirati tanak sloj koji će zaštititi površinu od abrazija pri čišćenju. Eleven One nije deterdžent, sapun, šampon ili vosak za poliranje automobila. Eleven One je revolucionarni proizvod, napravljen od složene mješavine organskih, ali izričito ekoloških supstanci, kojim možete oprati, zaštiti i polirati vozilo za nekoliko minuta, bez upotrebe vode.
Besprijekoran sjaj za 15 minuta
Predstavnici tvrtke obećavaju da će nakon pranja "automobil dobiti poseban sjaj i izgled kao iz izloga." U mobilnoj autopraonici, pranje i poliranje jednog automobila traje oko 15-20 minuta. Usluge mobilne autopraonice također se mogu proširiti i na zaštitu plovnih vozila, aviona, jahti, kontejnera...
Eleven One franšiza
Pošto je koncept predstavio u Rumunjskoj, Iakob je posao počeo razvijati i u Italiji. Prve su franšize dali 2009, te trenutno u mreži imaju 79 primatelja u Rumunjskoj i 18 primatelja na drugim tržištima (u Austriji, Španjolskoj, Irskoj, Češkoj, Grčkoj i Velikoj Britaniji).
-- U 2013. planiramo proširiti mrežu s još 100 partnera u Rumunjskoj, ali ne odustajemo ni od širenja u inozemstvu. Već pregovaramo s potencijalnim primateljima franšize iz Belgije, Cipra, Slovačke i drugih zemalja. Htio bih napomenuti da smo u listopadu prošle godine, pod markom Eleven One otvorili jedan franšizni servis za pranje i detaljno održavanje jahti u mjestu Ford Lauderdale, na Floridi -- objašnjava Nicolae Iakob.
Primatelj Eleven One franšize plaća samo ulaznu naknadu u iznosu od 2.350 eura, čime postaje korisnik franšize i za koju dobiva sav potreban know-how, pravo na korištenje branda, stalnu potporu, teorijsku i praktičnu obuku za zaposlene, priručnik za pokretanje i vođenje posla. Primatelj također može računati na povoljne cijene nabave proizvoda te sav potreban promotivni materijal.
Izvor: Franchising.info.ro
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.