Snaga je u zaštiti

Američka tvrtka LINE-X više od 15 godina proizvodi i distribuira poliuretanske premaze za zaštitu materijala koji su u različitim spektrima uporabe izloženi štetnim utjecajima, mehaničkim i kemijskim. Zahvaljujući razrađenoj mreži distribucije i partnerskih sustava, tvrtka je do sada uspostavila više od 500 poslovnica u 48 zemalja svijeta. Tvrtka, međutim, planira proširiti poslovanje i u zemlje ove regije.
Zbog specifičnih kemijskih i fizičkih svojstava, poliuretanski premazi LINE-X podjednako su najmenjeni uporabi u vojnom i civilnom sektoru, a kao brz i djelotvoran vid zaštite materijala, široku su primjenu našli u industriji i građevinarstvu. U automobilskoj se industriji koriste za zaštitu utovarnog prostora, branika i svih površina koje trpe štetne utjecaje. U vojnoj industriji, za ojačavanje oklopne površine vozila, pošto mogu spriječiti raspršivanje materijala u slučaju eksplozije trpeći tlak od 453kg/m2; u teškoj se industriji koriste u rudnicima za zaštitu mehanizacije i alata; u poljoprivredi, za zaštitu silosa, spremnika za hranu, cisterni za vodu. Pored toga što djelotvorno štite od korozije, abrazija i habanja, LINE-X premazi su vrlo otporni na klimatske utjecaje te na sve poznate kiseline, lužine, otapala i vatru, što višestruko povećava vijek trajanja materijala.
Poliuretanski premaz LINE-X, pri tom, ima i certifikat koji jamči da je potpuno siguran u kontaktu s hranom i pitkom vodom, i samim tim, može se nanositi na sve vrste materijala (metal, beton, ciglu, drvo, azbest). Sve što je potrebno u ovom slučaju jeste posebna oprema – uređaj za raspršivanje premaza pod visokim tlakom, koju LINE-X dobavlja preko svojeg partnera – tvrtke Graco.
Distribucija poliuretanskih premaza na prvi pogled može izgledati kao stručno područje, prirodno namijenjeno poduzetnicima iz branše i osobama s tehničkim obrazovanjem. U tvrtki, pak, naglašavaju da su jedino potrebni poduzetnički duh i spretnost u vođenju posla. Osim toga, LINE-X će svojim partnerima osigurati stručnu i tehničku potporu, pomoć pri kupnji specijalizirane opreme, potporu u marketingu i promociji.
Tvrtka LINE-X ne naplaćuje franšizne naknade. Dobit ostvaruje od prodaje tehničke opreme i materijala za premaze, što znači da partner za ulazak u partnerski sustav i pokretanje posla treba izdvojiti oko 47.000 dolara.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.