Eksperti za gume

Koliko puta vam se dogodilo da krenete na putovanje i negdje na pola puta shvatite da nešto nije u redu: čini se da pušta guma, možda volan malo vuče udesno, ili auto poskakuje zbog loših amortizera. Nije da to niste primijetili i ranije, ali da biste ovaj put stigli do odredišta, bilo bi pametno da provjerite što se događa, i to brzo. Međutim, u Srbiji su okolnosti po tom pitanju pomalo neobične - vulkanizera ima na svakom ćošku, skoro da ne možete proći kroz naseljeno mjesto a da ne naiđete na desetak vulkanizerskih radnji koje su iznikle u garažama privatnih kuća pored puta. Kako nije jednostavno u mnoštvu samostalnih igrača izabrati dobar servis, prava je sreća što se u posljednjih šest godina 45 vulkanizera iz Srbije okupilo pod imenom jednog iskusnog brenda koji ulijeva povjerenje - Vulco.
Tvrtka Vulco je zapravo multinacionalni franšizni lanac brzih servisa koncerna Goodyear. Servisi pod markom Vulco ne samo da prodaju pneumatike robnih marki holdinga čiji su dio i vrše sve usluge vezane za gume, već se u njima mogu dobiti i druge servisne auto-usluge, kvalitetno i brzo. Možete popraviti i zamijeniti amortizere, kupiti rezervne dijelove za ispušni i kočioni sustav, akumulatore, motorno ulje...
Vlastimir Bukvić, specijalist za razvoj maloprodaje u tvrtki Vulco, kaže da je svih 45 servisa, koliko ih trenutačno ima u mreži, već privuklo pažnju u gradovima u kojima se nalaze.
- Sa partnerima smo izgradili uspješan poslovni odnos. Mi smo dobili lojalne partnere, a oni podršku u poslovanju, kako kroz prodaju, tako i kroz raznorazne marketinške aktivnosti, razne vrste edukacije, treninga i tehničke obuke - kaže Bukvić.
Za pokretanje posla, Bukvić naglašava da potencijalni franšizoprimac treba imati servis na mjestu a najmanje dvoje zaposlenih koji bi u isto vrijeme mogli raditi na dva automobila. Servis koji konkurira za franšizu mora poslovati pozitivno i ostvariti minimalnu godišnju prodaju guma od 2.000 komada, svih robnih marki. Servisi ne moraju prodavati isključivo pneumatike tvrtke Goodyear, ali njihovi brendovi trebaju činiti bar 50 posto ukupne prodaje. - Vulco servisi su prepoznatljivi po karakterističnim Vulco bojama - plavoj, žutoj i bijeloj. Svi imaju jedinstven vizualni identitet, jer želimo da krajnji korisnici imaju isti osjećaj povjerenja i da mogu očekivati istu kvalitetu proizvoda i usluga, bez obzira kom se servisu iz naše mreže obrate za pomoć - objašnjava Bukvić.
Primatelji mogu računati na punu podršku franšizodavca. Pored standardne podrške pri brendiranju objekta, edukaciji i marketingu, tvrtka ima potpisan ugovor i sa dobavljačima rezervnih dijelova, strojeva i servisne opreme, što primateljima daje mogućnost da robu kupuju po povoljnim cijenama. - Toplo preporučamo ulazak u Vulco mrežu, jer naš budući partner tako otvara vrata za poslovni napredak, kako za sebe i trenutno poslovanje servisa, tako i za buduće generacije - kaže Bukvić.
Ekskluzivni nositelj Vulco franšize je Goodyear Dunlop, jedan od vodećih svjetskih proizvođača guma sa preko 28 tvornica i 80.000 zaposlenih. U Srbiji, Vulco posluje u okviru predstavništva svoje tvornice Goodyear Dunlop Sava Tires, doo Kranj - Slovenija. Inače, prisutan je i u Hrvatskoj, Francuskoj, Belgiji, Španjolskoj, Sloveniji, a od nedavno i u Makedoniji. U mreži ima oko 600 servisa
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.