Eksperti za gume

Koliko puta vam se dogodilo da krenete na putovanje i negdje na pola puta shvatite da nešto nije u redu: čini se da pušta guma, možda volan malo vuče udesno, ili auto poskakuje zbog loših amortizera. Nije da to niste primijetili i ranije, ali da biste ovaj put stigli do odredišta, bilo bi pametno da provjerite što se događa, i to brzo. Međutim, u Srbiji su okolnosti po tom pitanju pomalo neobične - vulkanizera ima na svakom ćošku, skoro da ne možete proći kroz naseljeno mjesto a da ne naiđete na desetak vulkanizerskih radnji koje su iznikle u garažama privatnih kuća pored puta. Kako nije jednostavno u mnoštvu samostalnih igrača izabrati dobar servis, prava je sreća što se u posljednjih šest godina 45 vulkanizera iz Srbije okupilo pod imenom jednog iskusnog brenda koji ulijeva povjerenje - Vulco.
Tvrtka Vulco je zapravo multinacionalni franšizni lanac brzih servisa koncerna Goodyear. Servisi pod markom Vulco ne samo da prodaju pneumatike robnih marki holdinga čiji su dio i vrše sve usluge vezane za gume, već se u njima mogu dobiti i druge servisne auto-usluge, kvalitetno i brzo. Možete popraviti i zamijeniti amortizere, kupiti rezervne dijelove za ispušni i kočioni sustav, akumulatore, motorno ulje...
Vlastimir Bukvić, specijalist za razvoj maloprodaje u tvrtki Vulco, kaže da je svih 45 servisa, koliko ih trenutačno ima u mreži, već privuklo pažnju u gradovima u kojima se nalaze.
- Sa partnerima smo izgradili uspješan poslovni odnos. Mi smo dobili lojalne partnere, a oni podršku u poslovanju, kako kroz prodaju, tako i kroz raznorazne marketinške aktivnosti, razne vrste edukacije, treninga i tehničke obuke - kaže Bukvić.
Za pokretanje posla, Bukvić naglašava da potencijalni franšizoprimac treba imati servis na mjestu a najmanje dvoje zaposlenih koji bi u isto vrijeme mogli raditi na dva automobila. Servis koji konkurira za franšizu mora poslovati pozitivno i ostvariti minimalnu godišnju prodaju guma od 2.000 komada, svih robnih marki. Servisi ne moraju prodavati isključivo pneumatike tvrtke Goodyear, ali njihovi brendovi trebaju činiti bar 50 posto ukupne prodaje. - Vulco servisi su prepoznatljivi po karakterističnim Vulco bojama - plavoj, žutoj i bijeloj. Svi imaju jedinstven vizualni identitet, jer želimo da krajnji korisnici imaju isti osjećaj povjerenja i da mogu očekivati istu kvalitetu proizvoda i usluga, bez obzira kom se servisu iz naše mreže obrate za pomoć - objašnjava Bukvić.
Primatelji mogu računati na punu podršku franšizodavca. Pored standardne podrške pri brendiranju objekta, edukaciji i marketingu, tvrtka ima potpisan ugovor i sa dobavljačima rezervnih dijelova, strojeva i servisne opreme, što primateljima daje mogućnost da robu kupuju po povoljnim cijenama. - Toplo preporučamo ulazak u Vulco mrežu, jer naš budući partner tako otvara vrata za poslovni napredak, kako za sebe i trenutno poslovanje servisa, tako i za buduće generacije - kaže Bukvić.
Ekskluzivni nositelj Vulco franšize je Goodyear Dunlop, jedan od vodećih svjetskih proizvođača guma sa preko 28 tvornica i 80.000 zaposlenih. U Srbiji, Vulco posluje u okviru predstavništva svoje tvornice Goodyear Dunlop Sava Tires, doo Kranj - Slovenija. Inače, prisutan je i u Hrvatskoj, Francuskoj, Belgiji, Španjolskoj, Sloveniji, a od nedavno i u Makedoniji. U mreži ima oko 600 servisa
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.