Vulco, multinacionalni franšizni lanac brzih vulkanizerskih servisa koncerna Goodyear Dunlop, u Srbiji ima 45 servisa i planira širiti mrežu i ubuduće.
Subota
23.02.2013
Franšizni lanac brzih servisa Vulco šestu godinu uspješno posluje u Srbiji i širi svoju franšiznu mrežu i u uvjetima krize.
 

Koliko puta vam se dogodilo da krenete na putovanje i negdje na pola puta shvatite da nešto nije u redu: čini se da pušta guma, možda volan malo vuče udesno, ili auto poskakuje zbog loših amortizera. Nije da to niste primijetili i ranije, ali da biste ovaj put stigli do odredišta, bilo bi pametno da provjerite što se događa, i to brzo. Međutim, u Srbiji su okolnosti po tom pitanju pomalo neobične - vulkanizera ima na svakom ćošku, skoro da ne možete proći kroz naseljeno mjesto a da ne naiđete na desetak vulkanizerskih radnji koje su iznikle u garažama privatnih kuća pored puta. Kako nije jednostavno u mnoštvu samostalnih igrača izabrati dobar servis, prava je sreća što se u posljednjih šest godina 45 vulkanizera iz Srbije okupilo pod imenom jednog iskusnog brenda koji ulijeva povjerenje - Vulco.

Tvrtka Vulco je zapravo multinacionalni franšizni lanac brzih servisa koncerna Goodyear. Servisi pod markom Vulco ne samo da prodaju pneumatike robnih marki holdinga čiji su dio i vrše sve usluge vezane za gume, već se u njima mogu dobiti i druge servisne auto-usluge, kvalitetno i brzo. Možete popraviti i zamijeniti amortizere, kupiti rezervne dijelove za ispušni i kočioni sustav, akumulatore, motorno ulje...

Vlastimir Bukvić, specijalist za razvoj maloprodaje u tvrtki Vulco, kaže da je svih 45 servisa, koliko ih trenutačno ima u mreži, već privuklo pažnju u gradovima u kojima se nalaze.

- Sa partnerima smo izgradili uspješan poslovni odnos. Mi smo dobili lojalne partnere, a oni podršku u poslovanju, kako kroz prodaju, tako i kroz raznorazne marketinške aktivnosti, razne vrste edukacije, treninga i tehničke obuke - kaže Bukvić.

Za pokretanje posla, Bukvić naglašava da potencijalni franšizoprimac treba imati servis na mjestu a najmanje dvoje zaposlenih koji bi u isto vrijeme mogli raditi na dva automobila. Servis koji konkurira za franšizu mora poslovati pozitivno i ostvariti minimalnu godišnju prodaju guma od 2.000 komada, svih robnih marki. Servisi ne moraju prodavati isključivo pneumatike tvrtke Goodyear, ali njihovi brendovi trebaju činiti bar 50 posto ukupne prodaje. - Vulco servisi su prepoznatljivi po karakterističnim Vulco bojama - plavoj, žutoj i bijeloj. Svi imaju jedinstven vizualni identitet, jer želimo da krajnji korisnici imaju isti osjećaj povjerenja i da mogu očekivati ​​istu kvalitetu proizvoda i usluga, bez obzira kom se servisu iz naše mreže obrate za pomoć - objašnjava Bukvić.

Primatelji mogu računati na punu podršku franšizodavca. Pored standardne podrške pri brendiranju objekta, edukaciji i marketingu, tvrtka ima potpisan ugovor i sa dobavljačima rezervnih dijelova, strojeva i servisne opreme, što primateljima daje mogućnost da robu kupuju po povoljnim cijenama. - Toplo preporučamo ulazak u Vulco mrežu, jer naš budući partner tako otvara vrata za poslovni napredak, kako za sebe i trenutno poslovanje servisa, tako i za buduće generacije - kaže Bukvić.

Ekskluzivni nositelj Vulco franšize je Goodyear Dunlop, jedan od vodećih svjetskih proizvođača guma sa preko 28 tvornica i 80.000 zaposlenih. U Srbiji, Vulco posluje u okviru predstavništva svoje tvornice Goodyear Dunlop Sava Tires, doo Kranj - Slovenija. Inače, prisutan je i u Hrvatskoj, Francuskoj, Belgiji, Španjolskoj, Sloveniji, a od nedavno i u Makedoniji. U mreži ima oko 600 servisa


Popularno na forumu