Želimo nove partnere

Vulco je multinacionalni franšizni lanac brzih servisa koncerna Goodyear. Servisi pod brandom Vulco ne samo da prodaju pneumatike robnih marki holdinga čiji su deo i vrše sve usluge vezane za pneumatike (vulkanizer), već se u njima mogu obaviti i druge servisne auto-usluge - kvalitetno i brzo. Možete popraviti i zameniti amortizere, kupiti rezervne delove za izduvni i kočioni sistem, akumulatore, motorno ulje.
Krešimir Antolić, specijalista za razvoj maloprodaje u tvrtki Vulco, kaže da trenutačno nema mnogo zahtjeva za franšizom. Vulkanizeri se, kako objašnjava, češće uključuju u mrežu nakon što im on predoči prednosti i mogućnosti poslovanja unutar Vulco sustava. – Osobno sam angažiran na poslovima širenja mreže, pa prema potrebama tražim partnere na određenom području. Vulkanizeri se na taj način češće uključuju u franšiznu mrežu – kaže Antolić.
Trenutačno, najviše franšiznih partnera imaju na području Slavonije, a mreža broji 39 vulkanizera širom Hrvatske.
Antolić kaže da se vulkanizeri koji pristupe mreži prilagođavaju jako brzo, uglavnom u roku od mjesec dana. – Ponekad je nama potrebno više vremena za brandiranje objekta – kaže Antolić.
Uvjeti za pristupanje franšiznoj mreži Vulco u Hrvatskoj podrazumijevaju da primatelj bude na dobroj lokaciji i da njegov servis može opslužiti najmanje dva automobila u isto vrijeme. Servisi ne moraju prodavati isključivo gume tvrtke Goodyear (koja je i nositelj franšize Vulco), ali brandovi te tvrtke (Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava) trebaju činiti bar 60 posto od ukupne prodaje.
Ekskluzivni nosilac Vulco franšize je Goodyear Dunlop, jedan od vodećih svetskih proizvođača pneumatika sa preko 28 fabrika i 80.000 zaposlenih. Vulco u Hrvatskoj posluje od 2005. godine. Od zemalja regiona prisutan je još i u Sloveniji, Srbiji i Makedoniji. U mreži ima oko 600 servisa.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.