U Češkoj 37 prodavaonica posluje pod brandom Intersport. Od toga, kroz franšizu posluje 13 dućana, a jedan pripada sistemu za iznajmljivanje sportske opreme Intersport Rent.
Ponedjeljak
18.03.2013
Franšizni sustav tvrtke Intersport uspješno posluje u Češkoj. Fokus je na pronalaženju novih strateških partnera.
 

Intersport je najveći maloprodajni lanac sportske odjeće i opreme na svijetu. Tvrtka ima više od 5.300 prodajnih objekata u više od 40 zemalja diljem svijeta.

Franšizni sustav tvrtke u Češkoj za sada posluje vrlo uspješno i, kako kažu, podjednako donosi koristi i matičnoj tvrtki i primateljima franšize. Tvrtka, stoga, namjerava zadržati pozitivan trend i sa novim partnerima koji su zainteresirani za poslovanje kroz franšizu. Ove godine je već potpisano nekoliko ugovora, ali Intersport i dalje traži nove primatelje franšize. Najpogodnija mjesta za širenje poslovanja su gradovi u unutrašnjosti s najmanje 60.000 stanovnika. Trenutno, u Češkoj posluje 37 prodavaonica pod brandom Intersport, pri čemu je 13 franšiznih, a jedna iz sustava za iznajmljivanje sportske opreme Intersport Rent.

Svaka uspješna internacionalna tvrtka teži stalnom širenju. Franšizing, zapravo, nudi vrlo sofisticiran sustav za širenje poslovanja, i to je jedan od razloga što je Intersport izabrao ovakav model razvoja. Pored toga, mreža u Češkoj znatno je proširena nakon što je Intersport kupio domaći lanac prodavaonica sportske opreme Drapa (Pandža). Ti dućani su vremenom prilagođeni najnovijem Intersportovom konceptu, a upravljanje objektima preuzela je centrala.

Potencijalni primatelji Intersport ili Intersport Rent franšize bi trebali imati početni kapital od nekoliko milijuna čeških kruna (najmanje 80.000 eura). Franšizoprimac bi, također, trebao biti fokusiran na maloprodaju. Budući da tvrtka može ponuditi sustav po modelu "ključ u ruke", franšizoprimac ne mora nužno imati iskustva u ovoj branši. Svakom partneru, za početak, na raspolaganju će biti cjelokupan asortiman robe iz centralnog skladišta u Austriji.


Popularno na forumu