Rad, rad, ali i ljubav
Sava Mihajlović
Kada je posljednji put Sava Mihajlović pričao o svom iskustvu kao primatelja UNIQA franšize, primijetili smo da iza velike volje i predanosti - prije svega - stoji rad, rad i samo rad. Danas, Mihajlović sam kaže da je za uspjeh potreban još jedan "sastojak". - Zahvaljujući ljubavi prema klijentima, ljubavi prema poslu koji radimo i ljubavi prema tvrtki koju ekskluzivno zastupamo, a posebno prema zaposlenicima, prvu kalendarsku godinu smo završili ispunivši planove prodaje franšizodavca, tvrtke UNIQA osiguranje. Vrlo smo zadovoljni postignutim, a osobito ako imamo u vidu da smo, pored supruge i mene, uspjeli angažirati još samo jednog agenta - kaže Mihajlović.
Za ovu godinu postavljeni su veoma ambiciozni planovi. Supružnici Mihajlović planiraju prodajne rezultate povećati za 50 posto u odnosu na prethodnu godinu. Za to će morati angažirati još najmanje troje ljudi. Međutim, Mihajlović kaže da je neobično da u zemlji sa stopom nezaposlenosti većom od 20 posto zapošljavanje agenata osiguranja predstavlja jednu od najvećih teškoća. - Mislim da bi se cijela industrija osiguranja brže pokrenula ukoliko bi se profesija agenta prodaje osiguranja više cijenila i bolje platila. U svijetu je to jedno od najbolje plaćenih zanimanja, ali u Srbiji stvar ne funkcionira na taj način. Osiguravatelji su godinama smanjivali zarade agentima, te danas mali broj ljudi u Srbiji ima želju baviti se ovim poslom - kaže Mihajlović.
Srbija je, prema riječima ovog iskusnog prodavača osiguranja, prije 25 godina imala veću premiju osiguranja po glavi stanovnika od Slovenije, dočim Slovenija danas ima gotovo 30 puta veću premiju po glavi stanovnika od Srbije. - Dovođenje prodaje osiguranja na ovu razinu za industriju osiguranja u Srbiji značilo bi da umjesto 500 milijuna eura premije bude naplaćeno sedam milijardi eura premije - kaže Mihajlović.
Za proteklih godinu dana poduzetničkog života najviše ga je šokirala pristojba za gradsko građevinsko zemljište od tisuću eura. Kada su "pregrmeli" taj izdatak, uslijedio je još jedan šok. Na adresu tvrtke je stiglo obavještenje o pristojbama za isticanje tvrtke i reklama u iznosu od oko četiri tisuće eura.
Mihajlović, međutim, kaže da je zadovoljan jer su za njega ipak najvažnija pozitivna iskustava koja je doživio. Za ispunjenje postavljenih prodajnih ciljeva i pozitivnog rezultata poslovanja uslijedio je bonus franšizodavca, tvrtke UNIQA osiguranje.
Svom davatelju franšize bi savjetovao da ostane najbolji u brzini isplate šteta osiguranicima jer je to, kako kaže, imperativ. - Sektor šteta UNIQA osiguranja, zajedno sa cijelim vodstvom tvrtke, ostvario je doista briljantne rezultate. To potvrđuju i fantastična stopa rasta i profesionalan odnos koji su izgradili s klijentima - naglašava Mihajlović.
pročitajte članke
Zašto se Paysera odlučila za franšizing, kakve partnere traže te što nude u franšiznom paketu, objašnjava Liudas Kanapienis, direktor tvrtke specijalizirane za e-plaćanja
Nova regulativa Europske unije koja se odnosi na prodaju osiguranja uvodi zahtjevnija "pravila igre". O čemu se radi te što bi ovdašnji osiguravatelji mogli naučiti iz toga?
Raditi u financijskom sektoru te voditi banku – nije posao za svakoga. To potvrđuje i Magdalena Soska iz Poljske, primatelj franšize Getin Noble banke.
Međunarodno poznata tvrtka za pružanje platnih usluga Diners Club International pokreće posao i u Kazahstanu. Nositelj franšize bit će najveća domaća trgovačka banka Kazkommertsbank.
Paysera nudi jednostavna i učinkovita rješenja za elektronička plaćanja za klijente diljem svijeta. Tvrtka sada traži i partnere koji bi posao razvijali u ovoj regiji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizirana za zaštitu i stiliziranje mobitela visokokvalitetnim folijama, nastavlja razvoj na tržištima regije.
Popularno na forumu
Velika usluga za mala poduzeća
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Private loans without collateral
I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number...
Osigurani porodični biznis
Čestitke, ovo funkcioniše (s obzirom na okruženje neverovatno) perfektno. Bravo za hrabre preduzetne ljude u Srbiji.