Povrtnjak u cegeru

Warzywnik je prvi poljski lanac trgovina za prodaju svježeg voća i povrća. Koncept razvija tvrtka Czerwona Torebka, koja zauzima jednu od vodećih pozicija na tržištu nekretnina u Poljskoj, nakon što je pod svojim imenom izgradila jedinstvenu nacionalnu mrežu šoping centara u kojima uređuje, održava i izdaje poslovni prostor.
Naime, "Crveni ceger" (Czerwona Torbeka) je šoping centar otvorenog tipa (strip mall), koji objedinjuje veliki broj trgovinskih i uslužnih objekata i koji, samim tim, može podmiriti sve osnovne potrebe kupaca - na jednom mjestu. Pošto Czerwona Torebka svoje molove gradi na atraktivnm lokacijama, s velikim dnevnim prometom ljudi i roba, koncept je postao posebno primamljiv za lokalne poduzetnike, ali i ljude koji tek razmišljaju pokrenuti vlastiti posao.
Da bi takvim poduzetnicima olakšala izbor, a u isto vrijeme učinila rentiranje vlastitog prostora atraktivnijim, Czerwona Torebk je osmislila i pokrenula vlastiti franšizni lanac specijaliziranih trgovina Warzywnik. Od studenog prošle godine, u okviru šoping molova "Crveni ceger", zainteresirani rentijeri mogu automatski biti i potencijalni primatelji franšize i dobiti potpuno nov, kompletno opremljen lokal za prodaju svježeg povrća i voća. Tvrtka ne traži nikakve franšizne naknade, niti naknade za marketing. Jedino što primatelji franšize trebaju plaćati je mjesečni zakup lokala!
Trenutno, u Poljskoj posluju tri trgovine pod markom Warzywnik. Planirano je da budu otvorena još dva centra u ožujku i travnju ove godine, a vlasnik koncepta namjerava do kraja 2013. izgraditi mrežu od 25 trgovina, diljem Poljske.
Za sada, Warzywnik u Poznanju je "za nijansu drukčiji" od ostalih centara. - Na 70 četvornih metara, pored povrća, voća i mliječnih proizvoda, od sada se mogu kupiti kruh i drugi pekarski proizvodi. Ovo je prva takva kombinacija asortimana, i poslovnica u Poznanju je, u stvari, ogledni projekt. Ne planiramo ovo rješenje uvesti u sve novootvorene dućane, jer tek treba vidjeti kako će koncept prihvatiti naše mušterije - kaže Pawel Ciszek, direktor operativnog sektora tvrtke Czerwona Torebka.
Warzywnik je i odgovor na sve veću potražnju za zdravom, svježom hranom. Plan je da ovakve trgovine napune gotovo svaki "Crveni ceger". Ono što ih izdvaja je i jedinstveni dizajn interijera i topli kolorit zelene boje i prirodne boje drveta. Iako osnovnu ponudu čine svježe voće i povrće, u Warzywniku se mogu kupiti i svi drugi proizvodi od povrća i voća, kao što su smrznuta hrana, salate, suho i orašasto voće, konzervirano voće, organski proizvodi i začini. Prodavaonice, pored toga, nude još jednu posebnu i zanimljivu mogućnost - kupci na licu mjesta mogu pripremiti svježe cijeđeni sok po želji.
Inače, za čitatelje iz regije, tvrtka Czerwona Torebka je dospjela u žižu javnosti kada je slovenska štampa proteklih nedelja objavila vijest (još uvijek službeno nepotvrđenu) da je Mariusz Svitalski, vlasnik tvrtke Czerwona Torebka, sa svojim fondom otkupio dokumentaciju za kupnju Mercatora , i time se pridružio postojećim kandidatima (3 fonda i Agrokor).
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke

Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Vedrana Kosanović, primateljica master franšize hrvatskog benda L'Arome, zadužena je za širenje mreže u Srbiji. U nešto više od godinu dana, na tom je tržištu otvoreno osam parfumerija.
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?