Hrvatska franšiza u Meksiku

Prvi franšizni objekt otvoren je 22. rujna 2023. gdje je došlo preko 500 zainteresiranih gamera na otvaranje. Ovaj značajni korak označava kontinuirani rast i ekspanziju brenda koji je svoje putovanje započeo u Zagrebu 2017. godine.
Do danas, Friendly Fire je uspješno franšizirao svoj poslovni model u BiH i Austriji, prikupivši zajednicu od gotovo100.000 korisnika. Potpisivanjem master franšiznog ugovora za Meksiko, brand otvara vrata za minimalno 30 novih objekata na području Meksika, čime postavlja snažne temelje za svoju prisutnost u Latinskoj Americi.
– Ovaj veliki korak je rezultat kontinuiranog rada i vizije daljnjeg globalnog širenja naše mreže. Friendly Fire teži postati sinonim za vrhunsko gaming iskustvo širom svijeta – rekao je osnivač i CEO, David Kosir. Dodao je da su u tijeku pregovori za širenje na dodatna tržišta, ali detalji za sada ostaju povjerljivi.
Industrija e-sporta doživljava eksponencijalni rast, s trenutnom tržišnom vrijednošću od 3,96 bilijuna dolara, a očekuje se da će do 2027. godine dosegnuti 5,5 bilijuna dolara. Friendly Fire planira iskoristiti ovu dinamiku rasta, postavljajući se kao predvodnik u industriji koja bilježi godišnji rast od 8,21%.
Andrija Čolak, suosnivač i glavni savjetnik za franšizno poslovanje, naglašava kako Friendly Fire ima sve preduslove da postane sljedeći hrvatski globalni franšizni fenomen. – Uz izvanredan povrat investicije i jednostavno operativno vođenje, Friendly Fire je postavljen za dostizanje velikih rezultata na globalnoj razini – rekao je Čolak.
S otvaranjem u Meksiku, Friendly Fire ne samo da fortificira svoj položaj u gaming industriji, već također postavlja povijesni milestone, postajući prva hrvatska franšiza koja se otvara u Meksiku.
pročitajte članke

Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Nakon što su pokrenuli razvoj franšizne mreže u Europi, lanac esports igraonica Friendly Fire namjerava ući na tržište SAD-a.
KiDS Escape Room je u kratkom roku postao najtraženije mjesto za dječje proslave rođendana u Rijeci. Je li ovo dobra poslovna prilika i za poduzetne iz drugih gradova i što je potrebno za uzimanje franšize?
Voditi Esports Arenu može biti dobra poslovna prilika, pogotovo ako se uzima franšiza dokazanog koncepta. Što nudi sustav Friendly Fire te koje uvjete trebaju ispuniti potencijalni primatelji ove franšize, otkriva vlasnik koncepta David Kosir.
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
„Znanstvena kuhinjica“ nastavlja širenje na regionalnom tržištu, s posebnim naglaskom na Hrvatsku.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Ivica Lacić iz Zadra postao je primatelj franšize Sushi by A's u lipnju 2020. Što je potrebno za uspjeh, a što mu je donijelo sigurnost u poslovanju?
Kako se poslovanje širilo, gdje vide prostora za razvoj te tko može biti idealni primatelj franšize, otkriva Sarah Vuković, master franšizer koncepta "Malac Genijalac" za tržište Hrvatske