Čist biznis
Nositelj master franšize za Srbiju, ali i tržišta Rumunjske, Slovenije i Hrvatske je ciparska tvrtka Dry cleaning services doo. Kipaski Holding, na čijem je čelu Drosos Krisantou, zauzeo je već lidersku poziciju na rumunjskom tržištu i planira proširiti biznis na ostale zemlje regije.
Prvi lokal u Srbiji otvoren je u srpnju u beogradskom naselju Vračar, a zatim još jedan, početkom jeseni, u renoviranom tržnom centru Mercator. U Beogradu će u naredne dvije godine biti otvoreno još 12 lokala, a svoju odjeću u 5asec-u će nakon toga održavati i Novosađani, Nišlije i Kragujevčani. U toj kompaniji biće zaposleno najmanje 120 ljudi.
Predstavnici tvrtke su se opredijelili prvo za tržište Srbije zbog, kako kažu, duge tradicije održavanja tekstila i odjeće kemijskim čišćenjem.
Strategija širenja lanca radnji ove francuske tvrtke podrazumijeva dobre lokacije, poput prometnih ulica i velikih tržnih centara. "Matematika" u zapadnoj Europi pokazuje da je isplativo otvoriti jedan lokal na 10.000 stanovnika. Za Srbiju je računica nešto drugačija, pa će jedna radnja biti otvorena na 75.000 stanovnika. P>
Specifičnost ove tvrtke je održavanje tekstila i odjeće na suvremen i ekološki način. Pored niza dodatnih usluga, poput krojačkih, 5asec nudi i "beauty pack" njegu i zaštitu tekstila i odjeće.
Program "maxima" podrazumijeva vodeno čišćenje veoma delikatne odjeće, dok je "apret" završni tretman koji odjeći daje mekoću, sjaj i nanosi zaštitni sloj za sprečavanje gužvanja i zadržavanje oblika. Impregnacija, zaštita od moljaca i grinja, raznovrsna pakiranja samo su neki od postupaka posebne njege i održavanja odjeće i tekstila koji su dostupni potrošačima. Metodom "starching" se plesti posteljina primjenom suvremene tehnologije. "White plus" je delikatno bijeljenje, bez klasičnih kemijskih preparata. Svi metodi koji se primjenjuju u tretiranju odjeće i tekstila u radnjama 5asec u skladu su s ekološkim standardima Europske unije. Cijene osnovnih usluga su slične onima koje se nude u domaćim radnjama za kemijsko čišćenje.
Francuska tvrtka, sa sjedištem u Ženevi, u svojoj poslovnoj mreži ima više od dvije tisuće lokala u 32 zemlje na četiri kontinenta. Sedam tisuća zaposlenih dnevno opsluži oko 120 tisuća korisnika i obradi više od 300 tisuća artikala.
Nova 5asec prodavaonica se otvori svaka tri dana, a tvrtka godišnje u prosjeku uđe na dva nova tržišta.
pročitajte članke
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Da, ravnoteža je važna. Jednostavne zagonetke brzo se riješavaju i, ako ih objavite, ljudi će biti dosadno. Tehnički složene zagonetke ne bi trebale biti previše...