Kako McDonald’s?

Prije skoro godinu dana, McDonald's u Kanadi je počeo provoditi, moglo bi se reći, rizičnu ali hrabru kampanju - pozvao je sve svoje klijente da preko društvenih mreža slobodno i otvoreno, bez ikakvih ustezanja, postave pitanja u vezi s McDonald's-ovim proizvodima. Tvrtka se obratila jednostavnim sloganom: "Our food. Your questions." Uz ovakvu slobodu, vispreniji klijenti su iskoristili priliku postaviti čak i škakljiva pitanja o kvaliteti namirnica i načinu pripreme hrane, što za sve lance tzv. restorana brze hrane - stoji za slabu točku. Da bi kampanja potpune transparentnosti bila još uvjerljivija, McDonald's je dozvolio da se "zaviri iza kulisa" i snimi način na koji se, recimo, prave čuveni pomfrit ili hamburgeri. Odjek javnosti je bio iznenađujuće pozitivan.
Tvrtka se, uostalom, željela suočiti sa spekulacijama, koje su godinama kružile po internetu, i tako spriječi širenje mitova, koji su često bili - i surovi i smiješni. Jedan od takvih je, recimo, mit o hamburgerima koji se prave od mesa - žirafe.
Od početka kampanje (svibanj prošle godine) na službenu internet stranicu i profile na društvenim mrežama tvrtke u Kanadi stiglo je više od 14.000 pitanja, a McDonald's je uz odgovore postavljao i fotografije - ako su pitanja zahtijevala "vizualnu potvrdu", kao i video klipove, koje je na You Tube-u pregledalo više milijuna ljudi. Zanimljivo je da je većina odgovora, pored osnovnog tona iskrenosti, napisana u vrlo korektnom, prijateljskom - a često i duhovitom maniru - sve ovisno od tona samog pitanja.
Uspijevajući odgovoriti i na najprovokativnija pitanja, McDonald's je u Kanadi uspio i izgraditi tako željeni imidž društveno odgovorne tvrtke, a sama kampanja je doživjela neočekivan uspjeh. U tvrtki su počeli razmišljati kako da kampanju sprovedu u još nekoliko zemalja svijeta.
Češka i Slovačka su, recimo, prve zemlje u Europi koje će od ove godine klijentima McDonald-a dati mogućnost da postavljaju ovakvu vrstu pitanja i očekuju konkretne i otvorene odgovore na njih.
McDonald's u Češkoj, inače, ima vrlo razvijenu franšiznu mrežu i planira u doglednoj budućnosti otvoriti najmanje 150 restorana diljem zemlje, što je projekt koji zahtjeva niz dobro promišljenih poslovnih poteza i kampanja. - Vjerujemo da tržište Češke ima potencijala za daljnji rast. Međutim, tvrtka ne planira samo da povećavati broj restorana, već želi izaći u susret svojim klijentima i uvesti značajne inovacije - kaže Drahomíra Jirákova, menadžerica za odnose s javnošću tvrtke McDonald's u Češkoj. - Jedna od njih je upravo kampanja koja afirmira politiku potpune otvorenosti i dostupnosti informacija - dodaje Jirákova.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke

Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Iako franšizni div u posljednjih godinu dana prolazi kroz jedan od najtežih razdoblja u svojoj povijesti, brojke koje opisuju McDonald’s i dalje su fascinantne.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?