Franšiza s okusom cimeta

Najpoznatije rolnice s cimetom na svijetu se već skoro trideset godina prave i prodaju u pekarama pod imenom Cinnabon. Tvrtka je osnovana 1985. godine u Sjedinjenim Američkim Državama, a svoj brand kroz franšizu dosad je proširila u više od 60 zemalja svijeta. Od 14 zemalja u Europi u kojima Cinnabon ima prodajna mjesta, u našem najbližem okruženju, originalne rolnice s cimetom i šećernim preljevom možete kupiti u Rumunjskoj, Austriji i Grčkoj. Nedavno je i u Ukrajini otvorena prva Cinnabon café-pekara.
Cinnabon u Poljskoj za sada ima tri poslovnice. Do ožujka ove godine, stanovnici Katowica su imali jedinstvenu privilegiju uživati u Cinnabon slasticama, jer su prve prodavaonice otvorene u tom gradu. Nakon godinu dana poslovanja, u tvrtki procjenjuju da je došlo vrijeme za širenje mreže.
- Wroclaw je sljedeći na našoj putanji razvoja. Drago nam je što ćemo svoje poslastice moći ponuditi klijentima ovog prelijepog grada - kaže Marek Grochowski, generalni direktor Cinnabon-a u Poljskoj. - Imamo ambiciozne planove, i radimo na tome da Cinnabon "dovedemo" u što više gradova Poljske - dodaje Grachowski.
Wroclaw će ujedno biti drugi grad na svijetu i prvi grad u Europi koji će dobiti "kompletan" format klasične pekare - Cinnabon Bakery. U svojoj ponudi, osim tradicionalnih slastica s cimetom, koje su postale sinonim za ovaj brand, mušterije će moći kupiti i druge vrste peciva i hrane koja može biti uspješna zamjena za ručak ili brzi obrok. Pekara u Wroclawu bit će i na jedinstvenoj lokaciji - prvi put u svojoj povijesti Cinnabon Bakery će biti smještena u miran, stilski interijer jednog starog zdanja.
pročitajte članke

Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije

Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Život posvećen fettuccinama
HISTORY OF ALFREDO DI LELIO CREATOR IN 1908 OF “FETTUCCINE ALL’ALFREDO” (“FETTUCCINE ALFREDO”), NOW SERVED BY HIS NEPHEW INES DI LELIO, AT THE RESTAURANT “IL VERO...
KFC u Sloveniji?
Zanimame kako mogu doci do podatke za pocetak posla u ljubljani?