Novi partneri su dobrodošli

Vlastimir Bukvić, specijalist za razvoj maloprodaje u tvrtki Vulco u Srbiji, kaže da im je cilj privući nove servise u franšiznu mrežu, tako da za dvije-tri godine pod brandom Vulco bude 60 vulkanizera. Trenutno ih je 47. On, međutim, navodi da postoje i oni koji izlaze iz sustava, prije svega jer nisu ispunili uvjete iz ugovora. - Ove godine iz sustava su izašla tri servisa, jer nisu ostvarila dovoljnu prodaju naših robnih marki, što praktično znači da nisu ispoštivali ugovor - objašnjava Bukvić.
Međutim, po jedan novi servis je otvoren u Šidu, Staroj Pazovi, Sremskoj Mitrovici, dva u Beogradu.
Kada bi ocjenjivao osobno zadovoljstvo po pitanju širenja mreže i poslovanja na skali od jedan do pet, Bukvić bi dao ocjenu 4+. - Uspijevamo ostvariti ciljeve. Uglavnom su dobri igrači već pod našim okriljem. Ostalo je još nekoliko dobrih vulkanizera za koje se nadamo da će u narednim godinama shvatiti da imaju interes poslovati pod brandom Vulco - kaže Bukvić.
Prema njegovim riječima, od ukupne prodaje tvrtke Goodyear, u čijem se vlasništvu nalazi lanac brzih servisa guma Vulco, kroz franšizni kanal je u 2012. realizirano 31 posto prodaje. - To je vrlo dobar rezultat - dodaje Bukvić.
Budući da je stalno na terenu i u neposrednom kontaktu s potencijalnim primateljima franšize, dobro zna što su problemi za širenje mreže. - Ljudi ne znaju dovoljno o franšiznom poslovanju. Vulkanizeri ne shvaćaju da je franšiza poslovni odnos u kojem se ne gubi identitet. Većina misli da će poslije deset ili dvadeset godina građenja vlastitog imena morati prepustiti svoje poslovanje nekom drugom i da će izgubiti na prepoznatljivosti. Zapravo je suprotno, posebno u franšiznom sustavu Vulco, koji provodi "labavi" oblik franšize - objašnjava Bukvić.
Vulco u Srbiji djeluje u okviru predstavništva tvornice Goodyear Dunlop Sava Tires, d.o.o. Kranj - Slovenija. Djeluje u nekoliko zemalja Europe, a od zemalja regije prisutan je u Hrvatskoj i Makedoniji.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Poljski lanac CCC otvorio je prvu trgovinu obuće u Hrvatskoj, a do kraja godine planira otvorenje još dvije. Ovo je 11. inozemno tržište na kojem je tvrtka započela poslovanje.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.