Prikolice vuku profit

Lokacije blizu građevinskih stovarišta, "uradi sam" supermarketa ili marketa za opremu i uređenje doma najbolja su mjesta za pokretanje servisa za najam prikolica. Taj adut je iskoristila poljska tvrtka Przyczepy Martin koja se bavi prodajom, iznajmljivanjem i servisiranjem teretnih prikolica maksimalne nosivosti do 3,5 tona.
-- Osim dobrog mjesta, za pokretanje posla i partnerskog sustava potrebno je precizirati i tehničke detalje oko implementacije informatičkog sustava koji će pratiti i olakšati proces iznajmljivanja -- kaže Marcin Połowczuk, koordinator projekta. -- Tražimo potencijalne partnere diljem zemlje koji bi otvorili servise u blizini marketa za opremu i uređenje doma - dodaje.
Tvrtka već sedam godina posluje na tržištu Poljske. Od 2010. surađuje s jednim od nacionalnih "uradi sam" lanaca i pokrenula je prvi servis za najam prikolica, a od 2012. aktivno traže partnere za proširenje svojih servisa, ali isključivo na tržištu Poljske.
-- Punktovi s prikolicama za iznajmljivanje mogu biti postavljeni bilo gdje, ali je poanta da budu na mjestima koja jamče stalni protok kupaca i robe -- kaže Marcin Połowczuk. -- Ljudi koji kupuju materijal za gradnju, popravak ili uređenje stanova ili kuća bit će vrlo zainteresirani za naše usluge.
-- Za sada imamo dva partnera, ali planiramo ove godine pokrenuti bar još šest partnerskih punktova. U svom vlasništvu imamo tri servisa -- objašnjava.
Da bi se priključio mreži, partner treba izdvojiti oko 11.500 eura (49.000 zlota), koje će uložiti za nabavu osam prikolica. To je dovoljno za početak poslovanja. Vremenom, kako se posao bude razvijao, partner će povećavati flotu na 12-14 prikolica.
Iako se prikolice iznajmljuju tijekom cijele godine, praksa pokazuje da posla ima najviše u jesen i proljeće. Ovi periodi su karakteristični po intezivnim radovima na i oko kuće, te i potrebe za ovom vrstom usluga rastu, i to je još jedna činjenica koju potencijalni partner ne treba zanemariti.
pročitajte članke

Andrej Tomljenović iz Osijeka četiri se godine samostalno bavio apliciranjem auto-folija. Razmišljajući o proširenju posla, došao je do Car Foil Shopa. Danas je primatelj master franšize ovog branda, zadužen za tržišta Hrvatske i Slovenije.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i montažu auto-folija, započeo je poslovanje u Hrvatskoj. Primatelj master franšize za Hrvatsku bit će zadužen i za teritorij Slovenije.
O iskustvima u franšiznom poslovanju razgovaramo sa Đorđem Stankovićem, vlasnikom koncepta Car Foil Shop
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Kako je protekla prva godina za Car Foil Shop u Sloveniji, u kojim se gradovima nudi franšiza ovog branda te kako vidi daljnji razvoj, odgovara Nik Kajtna, primatelj master franšize za Sloveniju
Najčitanije

Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.